Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann som er 2 år eldre en meg i 7 mnd. I starten møttes vi 2 ganger i uka og hadde det veldig gøy sammen, men etter tiden har gått så blir det sjeldnere og nå er vi sammen 1 gang i uka ca. Vi har begge 1 barn fra tidligere forhold og møtes som oftest på kveldene, vi har ikke møtt hverandres familie, men han har møtt mitt barn. Vi har det veldig bra sammen, men jeg klarer ikke lese han. Jeg tar alltid kontakt med han og venter kanskje litt lenge da jeg håper han skal ta kontakt først. Tenkte om jeg skulle fortelle han at jeg liker han veldig godt og spør han hva han tenker, men redd for at han ikke ser på det på samme måte som meg og bli avvist. Hva tenker du ? Og hvordan kan jeg gå frem uten og skremme han bort ? 

Tusen takk for svar! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tar alltid kontakt med han? Dere har hatt sex i  7 måneder? Du kan være ganske sikker på at han ikke ser ting på samme måte som deg, du er et enkelt knull og hyggelig selskap han sier ja til når du spør, men bryr seg ikke veldig mye mer om deg enn det.
At du ikke har kartlagt før hva han ser i deg eller hva han er ute etter håper jeg du lærer til en annen gang. Dette må kartlegges etter max 2 måneder, ellers havner man i den tidsfordrivfella der mannen er komfortabel med fordelene ved å ha deg men innser at du vil fortsette å gi han de fordelene uten å gå i et forhold og miste muligheten med andre damer, og man ender opp med å bli brukt for sex i årevis inntill man skjønner at det har vært bortkastet hele veien.

Si til han rett ut at nå har dere holdt på i 7 måneder og du lurer på om han ser dere som kjærester eller noe annet, og spør om dere skal gå ut som offisielle kjærester. Hvis han nøler, så dropp han.  Sånt er ikke flaut å si rett ut eller kartlegge, det er din rett, for det er ditt liv og dine følelser, som blir kasta bort eller knust om man ikke kan kommunisere åpent og være enige om hva intensjonen til hverandre er.

Anonymkode: e4a75...5ab

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker at denne mannen ikke er veldig interessert.. Det at du tar kontakt hver gang sier sitt. En mann som er interessert tar kontakt, ønsker å møtes og gir mer enn hint på at han liker deg. Du må ikke ta til takke med sånt. Hadde ikke spurt han, heller trukket meg tilbake selv. Kanskje han da lurer på hva som skjer. Hvis han virkelig vil ha deg tar han garantert kontakt. Hvis ikke - gå videre til en som ønsker å prioritere deg! 

Lykke til 😊

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar alltid kontakt med han? Dere har hatt sex i  7 måneder? Du kan være ganske sikker på at han ikke ser ting på samme måte som deg, du er et enkelt knull og hyggelig selskap han sier ja til når du spør, men bryr seg ikke veldig mye mer om deg enn det.
At du ikke har kartlagt før hva han ser i deg eller hva han er ute etter håper jeg du lærer til en annen gang. Dette må kartlegges etter max 2 måneder, ellers havner man i den tidsfordrivfella der mannen er komfortabel med fordelene ved å ha deg men innser at du vil fortsette å gi han de fordelene uten å gå i et forhold og miste muligheten med andre damer, og man ender opp med å bli brukt for sex i årevis inntill man skjønner at det har vært bortkastet hele veien.

Si til han rett ut at nå har dere holdt på i 7 måneder og du lurer på om han ser dere som kjærester eller noe annet, og spør om dere skal gå ut som offisielle kjærester. Hvis han nøler, så dropp han.  Sånt er ikke flaut å si rett ut eller kartlegge, det er din rett, for det er ditt liv og dine følelser, som blir kasta bort eller knust om man ikke kan kommunisere åpent og være enige om hva intensjonen til hverandre er.

Jeg tar alltid kontakt med han ja, og vi har ikke hatt sex i 7 mnd, har hat sex i kanskje 5 mnd. Jeg har vært veldig klar på at jeg ikke ønsker noen fuckboy. Han har fortalt både familie og venner at han dater meg og er egentlig veldig åpen om dette, og er veldig travel på jobben. Så blir litt forvirra av hele greia. Hadde han kun ønsket sex hadde han vel aldri fortalt om meg til familien ? 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Hela skrev:

Jeg tar alltid kontakt med han ja, og vi har ikke hatt sex i 7 mnd, har hat sex i kanskje 5 mnd. Jeg har vært veldig klar på at jeg ikke ønsker noen fuckboy. Han har fortalt både familie og venner at han dater meg og er egentlig veldig åpen om dette, og er veldig travel på jobben. Så blir litt forvirra av hele greia. Hadde han kun ønsket sex hadde han vel aldri fortalt om meg til familien ? 

Mange som forteller om "venninder" til familien. Så lenge han ikke har tatt deg med å introdusert deg som kjæresten sin til de så betyr det ingenting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt av greia er at om snakk om forhold, følelser og slike ting skremmer en av partene bort så er det ikke et bra forhold, eller ikke et forhold i det hele tatt.

Anonymkode: cc7ae...4e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden menn ikke vil ha forhold må man bare finne seg i dette, eller holde seg unna. Dessverre. Menn vil bare ha det gøy og ikke være seriøse. Har møtt sånne jeg og så vet hvordan det er :( 

Anonymkode: e6ed3...a6a

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Det stemmer nokk det som blir sakt her, bare litt tøft og ta det inn over meg da jeg liker han veldig godt. 

Har bare trodd på det han sier og tatt alt for god fisk, noe jeg ikke burde gjort. 

Han er bare snill når jeg er med han og han leker og snakker med barnet mitt, noe som treffer meg veldig da dette er noe pappaen ikke gjør. 

Takk for svar! 

Skrevet

Noen bruker eviglang tid på å etablere et forhold. Jeg synes ikke du skal avskrive han ;)

Men du er nok nødt til å kvinne deg opp og ta til ordet på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...