hytteost Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hei, hehe! Som sagt er rommet i leiligheten jeg skal leie nå når jeg flytter for å studere, bittelite. Hadde håpet å få plass til et par bedrollere under senga, men den er nok for lav. Er det noen som har forslag til hva jeg kan sette sengbeina på for å få høynet senga slik at det blir plass under? Finnes det noe som er laget til slikt, eller må jeg tenkte kreativt? Må selvsagt være stabilt, hvis dere skjønner..? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Skolebøker kan du ha under :D Anonymkode: 51e69...6db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Hvis du har rammeseng eller kontinentalseng kan du kjøpe høyere sengebein. Ellers finnes det klosser til vanlige senger, de selges ihvertfall som hjelpemidler. Anonymkode: 00801...c5f
hytteost Skrevet 9. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skolebøker kan du ha under :D Anonymkode: 51e69...6db Hahah, tror jeg blir å ønske det noen uker ut i semesteret 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har rammeseng eller kontinentalseng kan du kjøpe høyere sengebein. Ellers finnes det klosser til vanlige senger, de selges ihvertfall som hjelpemidler. Anonymkode: 00801...c5f Er ikke ramme-/kontinentalseng, nei. Vet du hvor disse klossene selges?
Gjest Margit Spat Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Enklere liv har sengeforhøyere!! Det er ikke verdens vakreste gjenstand, men praktiske er de hvis de passer.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Bytt ut det som står der med denne?http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50249871/ Anonymkode: 6e64e...a5e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Vi har også veldig lav seng, ente med å kjøpe noen nesten like som denne, https://www.europris.no/oppbevaringsbag-107687.html , på Europris, bare at den var lang og nesten flat, hvor høye de blir avhenger av hvor mye du stapper i de. Ikke verdens peneste men veldig praktisk, og de synes ikke under senga uansett. Anonymkode: a5b81...f5f
Gjest Coolaid Skrevet 11. august 2017 #8 Skrevet 11. august 2017 Du kan kjøpe nye bein til sengen din som er mye høyere - det får du på ikea. Har du en handyvenn, snekkerkompis, pappa eller noe så koster dette ingenting å lage. Og når du har hevet sengen din så tenk deg godt om før du kjøper noe. Du kan kjøpe bed rollere eller sengeskuffer med hjul på ikea, det er faktisk mye oppbevaringsplass å hente. Se deg også rundt i rommet, det er mange andre steder du kan ha lure lagringsløsninger.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #9 Skrevet 12. august 2017 På 9.8.2017 den 21.15, hytteost skrev: Hei, hehe! Som sagt er rommet i leiligheten jeg skal leie nå når jeg flytter for å studere, bittelite. Hadde håpet å få plass til et par bedrollere under senga, men den er nok for lav. Er det noen som har forslag til hva jeg kan sette sengbeina på for å få høynet senga slik at det blir plass under? Finnes det noe som er laget til slikt, eller må jeg tenkte kreativt? Må selvsagt være stabilt, hvis dere skjønner..? Takk for svar! Dra på biblioteket og print 4 av disse https://www.thingiverse.com/thing:34069 Anonymkode: f4ba1...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå