AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #21 Skrevet 8. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nokså lei konas kropp. Hun er veldig tynn og etter 2 fødseler er det bare vrengte sokker igjen etter puppene. Alt jeg ser er ribben. Hun nekter å legge på seg, veier bare 47 kilo eller noe sånt. Vi har vært sammen i 17 år. Jeg elsker dama men ikke kroppen. Anonymkode: 80b60...39c Det er trist med damer som slanker seg så radmagre. Det er ikke sunt og det ser ikke bra ut. Men de ser ut til å være stolte og fornøyde med utsende sitt, så det er bra for dem. Anonymkode: c418d...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #22 Skrevet 8. september 2017 Litt det samme som han over, men motsatt fortegn for vekten. Etter 17 år og at hun gir beng i kropp og utseende så gir det meg ikke så mye lengre. Magen stikker lengre ut enn puppene, valkene henger utenfor på alle klær og hun er tyngre enn meg. Elsker henne, tenner på henne når vi setter i gang, men utseendefaktoren og spesielt naken er ganske liten. Anonymkode: 9eddf...3d5 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #24 Skrevet 9. september 2017 Etter ca 20 år sammen, noen kg for mye, et par barnefødsler og diverse "alderstillegg" blir jeg fortsatt tent og synes hun er sexy. Dessverre virker det ikke som hun synes det samme om meg. Anonymkode: 54a44...9c3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå