Gå til innhold

Nakne dama deres

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jg lurer på har dere menn noen gang blitt lei av å bare se på puppene og rumpa (generelt nakne kroppen) til dama deres? Etter flere år av å ha sex med henne eller sett på henne, fått nudes av samme kropp, ble dere lei av kroppen? 

eller er det alltid like spennede da hun kler av seg?

og hvor lenge har dere vært sammen med partneren?

Anonymkode: 2f1d7...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med eksen i nesten 12 år, og jeg ble aldri lei noe ved utseendet hennes.

Gjest pellepirat
Skrevet

Vi har vært sammen 14 år, blir like glad hver gang!! Blir aldri lei av det nei! :) Får aldri nok av henne! 

Skrevet

Exen min ble jeg ikke lei etter 1,5 år hvertfall. Savner kroppen hennes enda, heldigvis har jeg bilder av ho, men ser lite på de

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet
På 9.8.2017 den 21.00, pellepirat skrev:

Vi har vært sammen 14 år, blir like glad hver gang!! Blir aldri lei av det nei! :) Får aldri nok av henne! 

Derfor du knuller andre damer? Utro drittsekk er hva du er, passe deg så ikke ML får vite sannheten du for jeg har lydfil der fra treningssenteret der du leser inn melding til M som ML godt kan få tilsendt. Late som du er prektig du.

Anonymkode: be68c...7d7

• Liker 1
Skrevet
49 minutes ago, AnonymBruker said:

Derfor du knuller andre damer? Utro drittsekk er hva du er, passe deg så ikke ML får vite sannheten du for jeg har lydfil der fra treningssenteret der du leser inn melding til M som ML godt kan få tilsendt. Late som du er prektig du.

Wtf!

Anonymkode: 65e89...cff

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf!

:)

Anonymkode: c0ce6...c62

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf!

Noen prøver å fremstå som mer prektig enn det dem er, falskhet er enkelt for noen å utvise.

• Liker 1
Skrevet
På 10.8.2017 den 2.56, AnonymBruker skrev:

Jg lurer på har dere menn noen gang blitt lei av å bare se på puppene og rumpa (generelt nakne kroppen) til dama deres? Etter flere år av å ha sex med henne eller sett på henne, fått nudes av samme kropp, ble dere lei av kroppen? 

eller er det alltid like spennede da hun kler av seg?

og hvor lenge har dere vært sammen med partneren?

Anonymkode: 2f1d7...86e

Jeg blir jo ikke lei av henne. Kroppen er kanskje ikke like spennende, men det er jo bestandig hyggelig å se en pupp eller noe. 

Men det er ofte mer spennende å kikke litt ned i utringningen på kjolen. Eller prøve å få et glimt opp under skjørtet. Det er jo ganske ulogisk, men alt er jo ikke logisk. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Øh.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Hvor får du det fra at han er utro?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

giphy.gif.8368c6b74820ad3406fed6f8bd2842c4.gif

Skrevet

Lei blir jeg aldri, men man blir jo selvfølgelig vant til den på et visst nivå. I begynnelsen av et forhold vil jo et hvert hint om naken hud være berusende, men etter noen år så vil man jo ikke reagere på samme måte.

Jeg vil fortsatt stoppe opp og beundre kroppen hennes mesteparten av tiden, men ikke hver gang.

• Liker 1
Skrevet

Blir aldri lei den deilige kroppen hennes ☺

• Liker 1
Skrevet

Etter 25 år Så  er det ikke like sspennende. 

Anonymkode: 91ce9...33b

• Liker 2
Skrevet

Etter snart 27 år i sammen så er hun like sexy ( om ikke mer) som da vi ble sammen.

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Blir aldri lei den deilige kroppen hennes ☺

Er du sammen med mysticgirl?

Anonymkode: 28aba...610

Skrevet

Jeg er nokså lei konas kropp. Hun er veldig tynn og etter 2 fødseler er det bare vrengte sokker igjen etter puppene. Alt jeg ser er ribben. Hun nekter å legge på seg, veier bare 47 kilo eller noe sånt. Vi har vært sammen i 17 år. Jeg elsker dama men ikke kroppen.

Anonymkode: 80b60...39c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...