AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Nevøen min har siden han begynte på ungdomsskolen gått i dress! Ja, han nekter å gå i vanlige klær og elsker å skille seg ut. Han får toppkarakter på skolen og har alltid vært glup. Han sier han skal bli noe stort når han blir voksen, og det tviler jeg ikke på. Er det vanlig at smartinger også er litt sære i klesveien? Bra han ikke følger strømmen. Det er slike som tør å være seg selv som ofte blir ledere. Anonymkode: 6b792...c8e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Når jeg leste overskriften trodde jeg det var en skrivefeil og at den skulle handle om at en baby hadde gulpet i fin-"dressen" sin. Men jeg gikk faktisk på skole med en sånn! Dressen kom ikke før på videregående da. På ungdomsskolen var det alltid hvit skjorte og blazer. Han er i dag god for flere millioner enn jeg noen sinne kommer til å være, og han er i begynnelsen av 20-årene Anonymkode: d80ba...988 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Vi hadde og en sånn en på skolen og han ble uheldigvis et mobbeoffer men det var jo selvsagt ikke bare på grunn av påkledningen men oppførselen. Ikke at det er en unnskyldning, men ting er nå som de er. Anonymkode: b2302...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå