Gå til innhold

Sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dere

lurte på en ting. Er det sant at etter å ha hatt sex en gang får man lyst på det hele tiden? Eller oftere

jeg og kjæresten min har aldri hatt sex (vi er unge i alderen (17-19)

Jeg tørr ikke å prøve for er redd han blir gal uten sex! Eller avhengi. Og er redd alle møtene våre skal handle om sex.

han maser nå også, for vi har aldri hatt. bege er jomfru. Vet ikke om jeg skal eller ikke

Hva skal jeg gjøre? Trenger tips

Anonymkode: 94ad2...747

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik at kroppen har lyst hele tiden, man bare blir nysgjerrig på å fortsette å utforske. Hvis du smaker på ny mat og synes det er godt, så vil du jo gjerne spise videre, men ikke nødvendigvis det eneste du vil spise. 

Alle er nervøse først, men hvis det føles rett så vil det skje naturlig :)

Anonymkode: 1a697...82d

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dere

lurte på en ting. Er det sant at etter å ha hatt sex en gang får man lyst på det hele tiden? Eller oftere

jeg og kjæresten min har aldri hatt sex (vi er unge i alderen (17-19)

Jeg tørr ikke å prøve for er redd han blir gal uten sex! Eller avhengi. Og er redd alle møtene våre skal handle om sex.

han maser nå også, for vi har aldri hatt. bege er jomfru. Vet ikke om jeg skal eller ikke

Hva skal jeg gjøre? Trenger tips

Han vil vel ikke ha mer sex enn han runker nå, men han vil vel ha sex i stedet for å runke.

Men ikke gjør noe du ikke har lyst til. Det er nok av tid. 

Anonymkode: e1d1d...f2d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke sant for jenter. Men for gutter er det sant. De syntes det er superdigg uansett hva. Men siden jenter i ung alder som oftest har sex med uerfaren gutt så får jenter ganske lite ut av sex de første årene som seksuelt aktiv siden det rett og slett er dårlig sex forhold til hva det blir når man blir eldre og mere erfarne :)

Ikke ha sex om du ikke føler deg klar. Ikke gi etter for presset hans. Og ja han vil sannsynligvis forvente sex hver gang dere møtes om dere først starter å ha det. Ikke gøy å bli gjort til et sexobjekt... :(
Ta vare på deg selv <3

Anonymkode: d73d3...d67

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet

Sex er som heroin ja, det holder å prøve en gang og man er hekta.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke sant for jenter. Men for gutter er det sant. De syntes det er superdigg uansett hva. Men siden jenter i ung alder som oftest har sex med uerfaren gutt så får jenter ganske lite ut av sex de første årene som seksuelt aktiv siden det rett og slett er dårlig sex forhold til hva det blir når man blir eldre og mere erfarne :)

Ikke ha sex om du ikke føler deg klar. Ikke gi etter for presset hans. Og ja han vil sannsynligvis forvente sex hver gang dere møtes om dere først starter å ha det. Ikke gøy å bli gjort til et sexobjekt... :(
Ta vare på deg selv <3

Anonymkode: d73d3...d67

Tusen takk! Det skal jeg <3

• Liker 2
Skrevet

Alle har ulike behov iforhold til hvor ofte man vil ha sex, uavhengig av kjønn. 

Og jeg syns ikke det er rart han vil ha sex, det er et menneskelig behov (som forsterkes om man kysser, tar på hverandre osv). 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Alle har ulike behov iforhold til hvor ofte man vil ha sex, uavhengig av kjønn. 

Og jeg syns ikke det er rart han vil ha sex, det er et menneskelig behov (som forsterkes om man kysser, tar på hverandre osv). 

Altså jeg føler meg veldig slem, for han hqr mast lenge om sex, jeg har sagt nei for jeg føler ikke jeg får lyst på sex, han har prøvd og det gjorde bare veldig vodnt så vi avslutta. Vet virkelig ikke hvaler skal gjlre.

han har kjempe lyst.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg føler meg veldig slem, for han hqr mast lenge om sex, jeg har sagt nei for jeg føler ikke jeg får lyst på sex, han har prøvd og det gjorde bare veldig vodnt så vi avslutta. Vet virkelig ikke hvaler skal gjlre.

han har kjempe lyst.

Det er stort sett vondt/ubehagelig å ha sex første gang. Om du ikke har lyst i det hele tatt, skal du ikke gjøre det. Men det er begrenset hvor lenge man klarer seg i et forhold uten sex. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Det er stort sett vondt/ubehagelig å ha sex første gang. Om du ikke har lyst i det hele tatt, skal du ikke gjøre det. Men det er begrenset hvor lenge man klarer seg i et forhold uten sex. 

Så du mener det kan ødelegge forhold om jeg ikke har det? han blir kjempe sur hver gang jeg sier nei.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han har kjempe lyst.

Er selv 17, og jeg fikk også vondt første gangen. Var ikke våt nok, fordi jeg var veldig nervøs og stresset. Nå har vi sex flere ganger i uken, og begge nyter det. Er veldig viktig at dere tar god tid under forspillet, for at du skal bli våt nok, ellers vil det gjøre vondt og du kan bli veldig sår. Om du ikke vil, må han respektere det, men jeg hadde ikke holdt ut lenge i et forhold om vi ikke hadde sex. Det er en veldig viktig del i forholdet vårt. 

Anonymkode: d68cf...5e7

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du mener det kan ødelegge forhold om jeg ikke har det? han blir kjempe sur hver gang jeg sier nei.

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen.. men jeg personlig kunne ikke vært sammen med noen som ikke var interessert i sex i det hele tatt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv 17, og jeg fikk også vondt første gangen. Var ikke våt nok, fordi jeg var veldig nervøs og stresset. Nå har vi sex flere ganger i uken, og begge nyter det. Er veldig viktig at dere tar god tid under forspillet, for at du skal bli våt nok, ellers vil det gjøre vondt og du kan bli veldig sår. Om du ikke vil, må han respektere det, men jeg hadde ikke holdt ut lenge i et forhold om vi ikke hadde sex. Det er en veldig viktig del i forholdet vårt. 

Åh, takk for tipset. Hvor vondt skal det egentlig gjøre? Jeg føler jeg bqre vil skrike så høyt, føles som om en spiker lager hull i huden.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Nerine_ skrev:

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen.. men jeg personlig kunne ikke vært sammen med noen som ikke var interessert i sex i det hele tatt. 

1 år. Og merker han begynner å bli lei av meg. Vet ikke om det er fordi jeg sier nei til sex eller andre grunner. Men ja han er litt lei av meg, merker det på måten han oppfører seg på.

AnonymBruker
Skrevet

Åh, takk for tipset. Hvor vondt skal det egentlig gjøre? Jeg føler jeg bqre vil skrike så høyt, føles som om en spiker lager hull i huden.

Vel, var ikke direkte vondt egentlig, bare litt ubehagelig, trangt. Når vi bruker lang tid på forspillet (mye fingring og slikking, for at jeg skal bli våt) er det bare digg. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, var ikke direkte vondt egentlig, bare litt ubehagelig, trangt. Når vi bruker lang tid på forspillet (mye fingring og slikking, for at jeg skal bli våt) er det bare digg. 

Hvor lene skal man holde på med forpsill da for at det skal bli minst vondt som mulig?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 år. Og merker han begynner å bli lei av meg. Vet ikke om det er fordi jeg sier nei til sex eller andre grunner. Men ja han er litt lei av meg, merker det på måten han oppfører seg på.

Jeg skjønner frustrasjonen. Men sånn til de første gangene kan det også være greit å bruke glidemiddel fra apoteket. Hvis du er nervøs for at det skal være vondt, anspenner du deg og da blir det vondt. 

Skrevet

Om han har lyst nå, så har han neppe mindre lyst etter at han har prøvd det :)  Du får kanskje ikke kjempelyst etter første forsøk siden det ikke er kjempebehagelig, men det kan jo hende at du vil ha mer når du har gjort det et par ganger : )

Og jeg skjønner jo godt at han vil ha sex med kjæresten sin, og at dere utforsker dette sammen.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lene skal man holde på med forpsill da for at det skal bli minst vondt som mulig?

Til du er våt nok. Prøv rolig å før penisen inn, gjør det vondt stopper dere og fortsetter med mer forspill. Du må være avslappet, så går det fint. Jeg hadde også de samme bekymringene som du hadde, og hadde bare sex med kjæresten fordi han ønsket det så mye. Nå er det jeg som maser mest. :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg ikke klar, så ikke gjør det :) Og noen skriver over her at menn er mer gal etter sex, det er ikke nødvendigvis riktig. Jeg har mye mer sexlyst enn min "mann" hehe.. 

Anonymkode: ca75f...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...