Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd meg på nettdating, de siste 9 mnd. Og noen av mennene har jeg møtt og. Men finner ingen jeg liker godt nok. Og typisk, nå har jeg pratet med en mann en stund, og kjenner jeg liker han bare mer og mer. Vi har pratet mye. Men, han bor i Frankrike. Og vi har begge barn, så er ingen framtid. Men vi er nok ikke helt A4, så er vel ikke så ofte vi møter noen, som vi har så mye felles med.

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: b7e74...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du reflektert litt på at du kanskje innerst inne ikke ønsker et forhold siden du vil ha det du ikke kan få? Om du virkelig vil ha en så må du nok jekke deg ned fra disneyeventyr og ikke forvente følelser og betatthet etter bare noen samtaler.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Lee Jones skrev:

Har du reflektert litt på at du kanskje innerst inne ikke ønsker et forhold siden du vil ha det du ikke kan få? Om du virkelig vil ha en så må du nok jekke deg ned fra disneyeventyr og ikke forvente følelser og betatthet etter bare noen samtaler.

Nå er jeg godt voksen, ikke noe Disney eventyr her. Men som jeg skrev, så er ikke jeg helt A4, jeg sliter med å finne noen, som passer med meg. Ja, det finnes da flere flotte, hyggelige menn der ute. Men de er på en annen planet enn meg, føles det nesten ut som. Og nå har jeg funnet en, som er på min planet. Og har ikke følelser for han, men liker han godt. Vet jo selvfølgelig ikke hvordan det hadde vært, møtte jeg han. Men det er første mann jeg prater med på disse 9 månedene, som er som meg.

Sist så gikk jeg singel i nesten 4 år, før jeg fant en mer lik meg. Så jeg vet jo, at de mennene ikke dukker opp ofte.

Anonymkode: b7e74...bce

Skrevet

Hva er det som er så rart med deg da ts? Gi oss litt mer å tygge på her. 

Skrevet

Samme lurer jeg på. Ingen er jo "helt A4". Vi har alle vårt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...