Gå til innhold

Er dette symptomer? Noen som har likt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så varm!! Vet at å fryse er vanlig, men å være varm i huden rett før ikm.? Jeg har litt luft og dårlig matlyst. Men ingen symptomer på at mensen kommer, selv om jeg skal ha mensen om to dager. Puppene er helt normale, var såre for en uke siden. Har hatt massive humørsvingninger i nesten en uke, mest vært nedfor. Har litt mer utflod.

Anonymkode: 923af...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så varm!! Vet at å fryse er vanlig, men å være varm i huden rett før ikm.? Jeg har litt luft og dårlig matlyst. Men ingen symptomer på at mensen kommer, selv om jeg skal ha mensen om to dager. Puppene er helt normale, var såre for en uke siden. Har hatt massive humørsvingninger i nesten en uke, mest vært nedfor. Har litt mer utflod.

Anonymkode: 923af...072

Jeg hadde det ikke slik. Alle graviditeter er uansett ulik.

Anonymkode: 3eb01...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig blitt gravid, og dette var noe jeg merket. Kinnene mine var spesielt glovarme dagene før mensen skulle komme. Men den kom jo ikke 😊 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
malla1989 skrev (På 9.8.2017 den 19.14):

Jeg har nylig blitt gravid, og dette var noe jeg merket. Kinnene mine var spesielt glovarme dagene før mensen skulle komme. Men den kom jo ikke 😊 Lykke til!

Sitter med glo varme kinn selv. Ingen mensen har kommet, så blir spennende å se. 

Anonymkode: 98c3e...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...