AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Volbeat til Norge (Telenor Arena) 7 september 2017! Flere som skal dit? Jeg skal mest sannsynlig ta tog, og er litt usikker på om det lønner seg og gå av toget på Lysaker Stasjon, eller om jeg skal gå av toget på Oslo S (siden det er flere hoteller i området der). Ønsker gjerne en billig overnattings plass, så si gjerne fra om dere vet om noen billige overnattings steder? Jeg er ikke så kjent i området, så lurer på om det er langt fra Lysaker Stasjon til Telenor Arena? Jeg er helt klar over at dette er dumme spørsmål for dere som bor der- og er kjent i området Hehe.. Tusen takk for svar Hilsen Volbeat Fan! Anonymkode: 8bbd2...e7a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Nei, det vil være helt tomt der og du vil være den eneste som er der. Anonymkode: f2468...882
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det vil være helt tomt der og du vil være den eneste som er der. Anonymkode: f2468...882 Fint for meg da Anonymkode: 8bbd2...e7a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Skal dit, har bestilt hotell, så skal sjekke inn dit først (tog til oslo s). Bruker shuttlebuss til Telenor Arena (det er anbefalt, koster 100kr tur/retur). Anonymkode: 6da84...a1d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Åh, billig overnatting i Oslo? Perminalen (google det). Anonymkode: f2468...882
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 På 9.8.2017 den 18.37, AnonymBruker skrev: Skal dit, har bestilt hotell, så skal sjekke inn dit først (tog til oslo s). Bruker shuttlebuss til Telenor Arena (det er anbefalt, koster 100kr tur/retur). Anonymkode: 6da84...a1d Vet du hvor det er greiest å bestille hotell i forhold til bussholdeplass osv? :-) Anonymkode: 8bbd2...e7a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvor det er greiest å bestille hotell i forhold til bussholdeplass osv? :-) Anonymkode: 8bbd2...e7a Nei, jeg aner ikke faktisk Vi har tatt smarthotel Oslo. Billig og sentralt. Regner med vi hopper på shuttlebussen fra jernbanetorget e.l. Anonymkode: 6da84...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå