Gå til innhold

Volbeat til Norge (Telenor Arena) 7 september 2017! Flere som skal dit? :-)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Volbeat til Norge (Telenor Arena) 7 september 2017! :bolledeig: Flere som skal dit? :)

Jeg skal mest sannsynlig ta tog, og er litt usikker på om det lønner seg og gå av toget på Lysaker Stasjon, eller om jeg skal gå av toget på Oslo S (siden det er flere hoteller i området der).
Ønsker gjerne en billig overnattings plass, så si gjerne fra om dere vet om noen billige overnattings steder? :)

Jeg er ikke så kjent i området, så lurer på om det er langt fra Lysaker Stasjon til Telenor Arena?   

Jeg er helt klar over at dette er dumme spørsmål for dere som bor der- og er kjent i området :P Hehe.. Tusen takk for svar :)

Hilsen Volbeat Fan! :briller: :digge:

Anonymkode: 8bbd2...e7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det vil være helt tomt der og du vil være den eneste som er der.

Anonymkode: f2468...882

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det vil være helt tomt der og du vil være den eneste som er der.

Fint for meg da :P

AnonymBruker
Skrevet

Skal dit, har bestilt hotell, så skal sjekke inn dit først (tog til oslo s). Bruker shuttlebuss til Telenor Arena (det er anbefalt, koster 100kr tur/retur). 

Anonymkode: 6da84...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Åh, billig overnatting i Oslo? Perminalen (google det).

• 3 uker senere...
Skrevet
På 9.8.2017 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Skal dit, har bestilt hotell, så skal sjekke inn dit først (tog til oslo s). Bruker shuttlebuss til Telenor Arena (det er anbefalt, koster 100kr tur/retur). 

Vet du hvor det er greiest å bestille hotell i forhold til bussholdeplass osv? :-)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvor det er greiest å bestille hotell i forhold til bussholdeplass osv? :-)

Nei, jeg aner ikke faktisk :P Vi har tatt smarthotel Oslo. Billig og sentralt. Regner med vi hopper på shuttlebussen fra jernbanetorget e.l. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...