Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 ..måtte bare dele det med noen; jeg hadde aldri trodd det var SÅ gøy å ha katt! Har alltid vært litt skeptisk til disse uberegnelige dyra, men for noen uker siden fikk vi en kattunge. Åpenbart verdens mest intelligente katt, selvsagt, i tillegg til å være den søteste. I går dyppa han poten i vann for å sprute på ovnen så det freste - flere ganger. I dag slo han på printeren (tilfeldig? Kanskje). Og så er han SÅÅÅÅ søt og myk. Samtidig er det fascinerende å se et dyr som er så fullstendig overstyrt av instinktene - som MÅ løpe etter alt som rører seg, gnikke tenner til fuglene utafor vinduet (de skal selvsagt gjennomgå når han blir stor nok til å gå ut og ta dem), grave i og velte blomsterpottene, mjaue til "reservemamman" sin for å få dekt ubestemmelige behov (ikke mat og kos, bare oppmerksomhet, kanskje?) og sove i timesvis etter å ha revet ned alt som er i passe høyde. Og plutselig skjønner jeg hvor bokstaven pi kommer fra - det er jo avtrykket av kattenesa mot et vindu.
Sheba Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 Gratuleler - du er nå offisielt sett medlem av the "Cat people"! Gled deg - du har mange svært så hyggelige stunder i vente - kos deg med pusen din!
Arkana Skrevet 12. januar 2005 #3 Skrevet 12. januar 2005 Ja, velkommen i gjengen. Det er mange av oss som vet at katter er det mest fantastiske dyret som finnes.
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2005 #4 Skrevet 12. januar 2005 Katter er verdens tøffeste dyr ja! Du har mye moro i vente.
Gjest Teletubbien Skrevet 12. januar 2005 #5 Skrevet 12. januar 2005 Heldige du, som alt har fått katt Jeg er enda på planleggingsstadiet, og må nok vente litt før vi har "the perfect" forhold for anskaffelse av katt, men jeg gleder meg som bare det... Har tenkt å kjøpe en rasekatt, en britisk korthåret hannkatt - helst en som er cremefarget - *drømme* - De er sååååå skjønne!!!!
Væren Skrevet 12. januar 2005 #7 Skrevet 12. januar 2005 Å, så herlig! Finnes nesten ikke noe så koselig som å få en liten pus i hus! Gratulerer og velkommen i katteklubben! Jeg har en 4 år gammel kastrert hannkatt, blanding av perser og noe annet rart... Langhåret, oransje sak som er aldeles nyyyyyydelig!!! Høres ut som om du allerede har blitt godt kjent med pusen din og funnet ut av hans personlighet! Kos deg!
Gjest Pusemamma Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 Du har innmari mye og se fram til. Fikk min pus da hun var 12 uker gammel. Høyt og lavt, vekking på natta, aner ikke hvor mange ganger jeg plukka henne ned fra gardinene. Nå er min lille frøken 1 år og tre mnd. roa seg betraktelig og er blitt en riktig kosejente. Hun er innekatt og liker og sitte i vinduet og ser på pippene som fyger forbi, samt ligge i "mammas" armkrok om natten. De er god myke og deilige dyr
Gjest Tingeling ikke innlogget Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 http://home.no.net/smlville/SVkittens.php Teletubbie: se på disse Tingeling
Gjest Teletubbien Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 http://home.no.net/smlville/SVkittens.php Teletubbie: se på disse Tingeling - Prøver du å friste meg nå eller - Ocikatter ER fine!!!
Wayah Skrevet 14. januar 2005 #13 Skrevet 14. januar 2005 Hiver meg med, katter er konge... evt dronning, sånn som min
Vivekke Skrevet 14. januar 2005 #14 Skrevet 14. januar 2005 Tar ikke lang tid før man blir overbevist om at katter er verdens nydeligste og mest fascinerende dyr nei... Velkommen etter Jeg lover deg at det snart blir vanskelig å forestille seg et liv uten katt!! Høres ut som om du har fått deg en skikkelig skjønn spilloppmaker av en kattunge! Og hvilken oppdagelse du har gjort: ..Og plutselig skjønner jeg hvor bokstaven pi kommer fra - det er jo avtrykket av kattenesa mot et vindu. Den var ny for meg, men jeg ser det tydelig for meg!!
Heidipia:) Skrevet 20. januar 2005 #15 Skrevet 20. januar 2005 gratulerer så mye...katter er bare heeerlige:) har nå to stk, en kastrert hannkatt på 10år og en kastrert pusegutt på snart 10 mnd. Ligger sammen og vasker hverandre og er så søte at... smelt....smelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå