Gå til innhold

Hvordan fjerne tisseflekker fra madrassen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Dattera hadde fest hjemme i helgen, og noen av vennene som sov over urinerte i sengen. Nå både ser og lukter den vondt. Noen tips til hvordan vi kan fjerne tisseflekkene?

Anonymkode: 552db...235

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den ville jeg kastet. Hvis den som tisset på seg gjorde på grunn av fyll ville jeg bedt personen (personens foreldre hvis mindreårig) betale for en ny. 

Anonymkode: c4029...762

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet tiss fra madrass ved å helle over og gni inn følgende: 20 liter vann med grønnsåpe, deretter 10 liter salmiakkvann og til slutt 10 liter klorinvann. Egentlig skal ikke klorin blandes med salmiakk, men skal la madrassen lufttørke lenge i frisk luft før den tas inn igjen. 

Anonymkode: 9eda8...add

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fjernet tiss fra madrass ved å helle over og gni inn følgende: 20 liter vann med grønnsåpe, deretter 10 liter salmiakkvann og til slutt 10 liter klorinvann. Egentlig skal ikke klorin blandes med salmiakk, men skal la madrassen lufttørke lenge i frisk luft før den tas inn igjen. 

Anonymkode: 9eda8...add

Hadde aldri sovet på noe som hadde vært så dynket med slike midler 

Anonymkode: 0bf42...f25

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Be gjesten (evt foreldrene) betale for ny madrass 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bland bakepulver, edikk og sitron. Spray det på flekken, gnikk og gni litt. Og så forsvinner urinlukten. Det vil lukte litt edikk, men den lukten forsvinner fort. 

Anonymkode: 3faea...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be gjesten (evt foreldrene) betale for ny madrass 

Dette. Når du skriver hele senga så er det vel snakk om mer enn en dråpe... Ville ikke ha brukt den madrassen igjen!

Anonymkode: dfc5c...892

• Liker 1
Skrevet

Så kvalmt. Hadde ikke sovet på den igjen. Om du prøver å vaske det, trekker jo bare tisset lenger inn i madrassen. Den som har tisset bør kjøpe ny. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...