AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hva tenker dere om brukerne med færre ryktepoeng enn innlegg? Jeg er ikke veldig opptatt av de ryktepoengene, men med tanke på hvor lett man får dem så stusser jeg når noen klarer å ha færre poeng enn innlegg. Det skal godt gjøres å skrive ting ingen er enig med. Anonymkode: aa70d...15e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 De deltar sent i tråden, for eksempel. Anonymkode: df17e...8c1 4
Gjest boblebrist Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Kanskje de ikke bryr seg om verken rampelyset eller telletråder, tenker jeg da, og det må vel kunne sies å være et sunnhetstegn.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De deltar sent i tråden, for eksempel. Anonymkode: df17e...8c1 Ja, og sanker ikke meningsløse poeng i telletrådene. Anonymkode: 6b918...01d 3
Villmark Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Har aldri tenkt på likes hverken på Facebook eller andre plasser 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om brukerne med færre ryktepoeng enn innlegg? Jeg er ikke veldig opptatt av de ryktepoengene, men med tanke på hvor lett man får dem så stusser jeg når noen klarer å ha færre poeng enn innlegg. Det skal godt gjøres å skrive ting ingen er enig med. Anonymkode: aa70d...15e Jeg er langt mer skeptisk til brukere med mengder av ryktepoeng enn dem med få. Mange ryktepoeng, og flere enn halvparten av innleggstallene er klare signaler om at brukeren "shopper" ryktepoeng i dertil egnede tråder. Hele ryktepoeng opplegge burde avskaffes. Det er bare tull. Anonymkode: 1e7bd...832 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er langt mer skeptisk til brukere med mengder av ryktepoeng enn dem med få. Mange ryktepoeng, og flere enn halvparten av innleggstallene er klare signaler om at brukeren "shopper" ryktepoeng i dertil egnede tråder. Hele ryktepoeng opplegge burde avskaffes. Det er bare tull. Anonymkode: 1e7bd...832 Hva mener du med shopper? Anonymkode: 46689...2f4
Mollie Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Har jeg aldri tenkt over. Har de poengene noe å si da?! 2
Nuith Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 Jeg oppretter stort sett tråder om ting jeg lurer på. Ingen gir likes til "hvordan lage muffins uten smør?" liksom.. 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Det er noe jeg ikke ofrer en tanke.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #16 Skrevet 9. august 2017 Nå har jeg vært medlem av dette forumet i 15 år, og var veldig aktiv de første årene. Da fikk vi ikke registrert likes. Etter at vi fikk registrert likes, så har jeg vært lite aktiv. Anonymkode: 14943...084 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #17 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå har jeg vært medlem av dette forumet i 15 år, og var veldig aktiv de første årene. Da fikk vi ikke registrert likes. Etter at vi fikk registrert likes, så har jeg vært lite aktiv. Anonymkode: 14943...084 Samme her. Jeg står som registrert i 1970 fordi jeg har vært med fra begynnelsen, men jeg har ikke fryktelig mange poeng pga det. Og fordi jeg aldri har vært aktiv i rampelys eller telletråder. Tror jeg har gitt flere poeng enn jeg har fått i løpet av de årene det har vært mulig å gi/få poeng. Anonymkode: cf25c...e22 1
Gjest NotNaomi Skrevet 9. august 2017 #18 Skrevet 9. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om brukerne med færre ryktepoeng enn innlegg? Jeg er ikke veldig opptatt av de ryktepoengene, men med tanke på hvor lett man får dem så stusser jeg når noen klarer å ha færre poeng enn innlegg. Det skal godt gjøres å skrive ting ingen er enig med. Anonymkode: aa70d...15e Du er jo tydeligvis opptatt av det siden du tilmed starter en tråd om det da..
Nicathv Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om brukerne med færre ryktepoeng enn innlegg? Jeg er ikke veldig opptatt av de ryktepoengene, men med tanke på hvor lett man får dem så stusser jeg når noen klarer å ha færre poeng enn innlegg. Det skal godt gjøres å skrive ting ingen er enig med. Anonymkode: aa70d...15e Lett for deg å si, du har jo over 6 millioner ryktepoeng! 4 minutter siden, Nuith skrev: Jeg oppretter stort sett tråder om ting jeg lurer på. Ingen gir likes til "hvordan lage muffins uten smør?" liksom.. Det er fordi alle elsker smør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå