Gå til innhold

Jeg hater hekken min...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men naboene vil ha den... den er tykk og stor og jeg sliter hver gang jeg skal klippe den. Går det ann at jeg har gjerde på min side og di har hekk på sin... den står på grensen mellom oss?  Kanskje dumt spørsmål men jeg er veldig nybegynner når det gjelder hager.. 😝

Anonymkode: d9d78...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør hva du vil på din side, vel. Din eiendom er din eiendom. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg tenker mer på om hekken vil vokse gjennom gjerdet og ødlegge gjerde osv... 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg tenker mer på om hekken vil vokse gjennom gjerdet og ødlegge gjerde osv... 

Hekken vil vokse gjennom gjerdet, om den vil ødelegge det kommer an på hvor nøye du er med vedlikehold av gjerdet og stussing av hekkgrener som vokser gjennom. 

Anonymkode: 8b194...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale en mur istedet. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar 😊

Skjønner godt at du ikke kan begynne å sette opp en mur, og skjønner også veldig godt at du er drittlei hekk. Det er jeg også, har hekk på alle sider rundt huset og jeg ville aldri valgt det igjen. Hekker vokser altfor fort! :) Håper du finner en løsning du kan leve med. 

• Liker 1
Skrevet

Hva slags hekke er det? Klipper du den ofte blir den også finere og lettere å stelle.

Anonymkode: 83660...8c1

Skrevet

Jeg aner ikkje hva type der er. Jeg har ikke plantet den selv, jeg kjøpte et gammelt hus med hekk på 3 sider. Alle naboene klipper hekken en gang på høsten. Så derfor har jeg også gjort dette. Den ene er nermare 3 meter høg og veldig tjukk. Det tar jo ukesvis å klippe den jo 🙄 

Skrevet

Bruk motorsag og fres tvers igjennom på toppen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...