Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #21 Skrevet 12. januar 2005 siden han har et ikke såå vanlig etternavn' date=' tar jeg nok det.. skiller seg litt ut blandt alle -sen navnene..[/quote'] Dette ser ut til å være en veldig vanlig tanke.. Lurer på hvordan det da kan ha seg at sen-navnene stadig er så utbredt??
smilepia Skrevet 12. januar 2005 #22 Skrevet 12. januar 2005 Må vel være mange 'sen som gifter seg med andre 'sen da?? ;-)
Arkana Skrevet 12. januar 2005 #23 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har ingen planer om å ta min samboers navn når vi gifter oss, hvorfor skulle jeg det? Han skal selvsagt også beholde sitt navn. Vi har forøvrig begge sjeldne navn, som heller ikke passer sammen, så hva barna våre skal hete er vi ikke enige om enda.
Pandore Skrevet 12. januar 2005 #24 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har to etternavn nå, så jeg skal beholde det siste og ta mannens navn i tillegg....
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #26 Skrevet 12. januar 2005 Vi har diskutert dette, og kommet fram til at jeg beholder mitt etternavn og han beholder sitt. Om vi skulle få barn vil barna få mitt etternavn som mellomnavn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå