Gå til innhold

Utdrikningslag - trenger tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter og planlegger et utdrikningslag, og jeg sitter litt fast. Det meste av dagen er planlagt, og vi har hovedaktiviteten klar, men vi har noen timer hvor vi tenkte å dra ned til byen og gjøre noe gøy (og gratis). Bruden skal ikke drites ut alene, så det er heller noe vi skal gjøre sammen. Jeg har en liten idé, men jeg trenger flere forslag! Jeg vet at flere av deltakerne ikke ønsker å gjøre noe veldig flaut. Vi kommer ikke til å drikke oss dritings på forhånd, kun litt champagne. 

Anonymkode: 1a5ac...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokre tips:

Rebusløp

finn flest kjendisar-konkurranse (autograf eller sjølvi),

tjen pengar til taxi/øl/snacks ved å opptre eller selge tjenester (ikkje seksuelle 😄), hjelpe gamle damer over vegen

guide tilfeldige turistar til tilfeldige severdigheter

gå på museum

handle på butikk/kondomeriet ved hjelp av miming eller handle ved å plukke varer frå andre sine habdlevogner

bak bollar og del ut til tilfeldige

drikk kaffi i ein park

ha forskjellige lappar med oppgåver som kvar enkelt må løyse/gjere i løpet av tida (td. Gje eit kompliment til ein framand, få samtala til å handle om kjernefysikk, ta på nasa til ein av dei andre utan at det verkar mistenkeleg etc. Også lese opp oppgåvene seinare på kvelden og gje poeng til den som klarte flest.) 

Ver turistar og ta kreative sjølviar ved severdighetene i byen

Ha ein kjekk dag! 

Skrevet

Kleint, kleint, kleint. 

Drit gjerne ut brura, men ikke meg so må gjest.

Anonymkode: 01679...142

• Liker 1
Skrevet

Akttegning

Anonymkode: bbbd5...e56

Skrevet

Jeg stemmer for å gjøre noe som ikke driter ut noen jeg. Et utdrikkningslag skal faktisk være kjekt, ikke noe man går og gruer seg til. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg stemmer for å gjøre noe som ikke driter ut noen jeg. Et utdrikkningslag skal faktisk være kjekt, ikke noe man går og gruer seg til. 

Helt enig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...