AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hei, Jeg jobber i hotellbransjen. Jeg har en 100 % stilling. I de siste 3 årene har jeg pendlet grunnet flytting. Jeg har nylig fått en tilbud på 70 % stilling som er nærmere, slik at jeg slipper å pendle. Det jeg lurer på er at dersom jeg velger å ta dette tilbudet, har jeg mulighet til få de resterende 30 % stillings lønn via NAV? Hvordan bør jeg vurdere dette best? Takk på forhånd! Anonymkode: cdc2f...0e3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Hadde man fått dekt fra nav hvis man vill gå ned på stillingsprosent tror jeg at jeg også vil det gitt.. Anonymkode: 7ab2b...953 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Hvorfor i alle dager skulle NAV dekke det? Du får heller se om utgiftene til pendling er så høye at du ikke taper noe på å gå ned til 70%. Er det noen mulighet for at du kan gå opp i stilling på det nye stedet? Anonymkode: 4d333...63e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 NAV dekker bare hvis man har mistet 50% eller mer av jobben sin. Anonymkode: 77b27...06f
Gjest Sonic Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: NAV dekker bare hvis man har mistet 50% eller mer av jobben sin. Anonymkode: 77b27...06f Ja, og her er det viktig å lekke trykk på mister, ikke sier opp frivillig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå