AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 ...fordi jeg putter ettåringen og treåringen opp i samme badekar. Min brors søster som tok litt av i beskrivende karakteristikker av meg som mor, og hvor skjemmende det må være for de små å "sitte og trekke i sine søsken møkkavann" og at med så dårlig hygiene vil hun ikke bruke oss til barnepass noen gang. (De har ikke barn). Jeg føler jeg har totalt bakoversveis etter denne skyllebøtta, men så lenge de er så små så kommer jeg til å fortsette å gjøre det sånn. Jeg håper og regner med det tilhører sjeldenhetene å mene så sterkt om dette som hun, men jeg må bare høre om andre er enige i at dette er ekkelt? Her puttes de samtidig i vannet, hårvask med håndholdt dusjhode og dusje såpevann av før tørk. Sparer noen liter badevann, men viktigst av alt er at de synes det er gøy og leker sammen I badekaret. Anonymkode: 69cd1...28f
mary1 Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Merkelig bastant utsagn av din søster... Her bader vi også ungene sammen. Til og med 7åringen bader med 1åringen om det passer slik da de elsker å leke i badekaret. Det er en voldsom bakteriefobi rundt omkring som ikke er basert i kunnskap. Er jo ikke ment å være sterile heller. 16
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Be din søster ta seg sammen, maken til hysteri.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Helt vanlig at unger bader sammen. Anonymkode: da3be...619 17
GammelKaktus Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Altså der sitter hun å legger ut om ting hun ikke har peiling på... Da smiler du bare og ser dumt på henne og fortsetter som du pleier. Er ikke verdt kaloriene å tenke på det en gang Hun virker utrolig sjarmerende forresten...hun har sikkert mange smarte kommentarer på lur. 10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Vi badet alle tre i samme kar da de var yngre, og jeg badet selv med mine søsken da jeg var liten. Det er ikke uhygienisk.. Har de synlig skitt så kan de vel skylles kjapt før de går i karet. Tommel opp for at du er miljøbevisst. Anonymkode: 1d837...158 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Vi har alltid badet våre barn sammen... Bare tull det de sier, de har ikke noe de skulle ha sagt. Fortsett å bade dem sammen 😊 Anonymkode: 19e45...b79 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Jeg skrev min brors søster, men mente min svigersøster/brors dame. Hodet blandet de to mens jeg forsøkte å bestemme meg om formulering. Godt å se at det ikke er flere som er så redde samme såpevannet Det morsomste er at hun ikke reagerer når unger deler plaskebasseng. Anonymkode: 69cd1...28f 1
Fersken90 Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Ikke hør på henne. Jeg kommer til å gjøre akkurat det samme som deg jeg tror ungene stortrives med å plaske i vannet og leke sammen. 1
Elebeger Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Fortsett å bade de sammen! Jeg har 2 barn på 5 og 7 år. De har badet sammen siden de var 1 og 3 år, og har ikke tenkt å slutte med det så lenge de synes det er gøy:)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 Får da være måte på hvor hysteriske man skal være. Gjør som du pleier du Anonymkode: 11043...cc1
Gneis Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 Unger som bader og koser seg sammen er da virkelig ikke et problem. Våre gikk på babysvømming fra de var 6 uker, og ja, det var sikkert forskjellig uhumskheter i det vannet....Men, de dusjes jo før de tørkes og kles på. Det der hadde jeg virkelig ikke lagt på meg hvis jeg var deg😅
Gjest Sugemerke Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Selvfølgelig skal ungene få bade sammen! Man spyler jo uansett av dem når de er ferdige.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 Får hun illebefinnende hvis unger bader i sjøen? Mye "møkkavann" der. Anonymkode: 1cb4d...c1d 2
happiest Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Det er da normalt. Du vil nok merke raskt når de blir ukomfortable med å bade sammen, og da er det jo bare å bade de hver sin gang. De bader jo med andre barn i basseng, så hvorfor ikke i badekar? Basseng er nok mer skittent om det er det hun tenker mest på... 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #16 Skrevet 9. august 2017 Er alle i familien like sprengt som din søster? Anonymkode: 833e4...7f8 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #17 Skrevet 9. august 2017 Jeg hadde gjort det samme hvis vi hadde hatt plass til det. Anonymkode: e3020...163
Tellus Skrevet 9. august 2017 #18 Skrevet 9. august 2017 Her bader også 1 og 3 åringen sammen Aldri tenkt på det som ekkelt!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 Du kan hilse å si fra oss alle at hun virker overhysterisk. Vi har en på 2 og 7 som bader sammen støtt og stadig! Er dem veldig skittene så skylder vi dem før vi fyller badekaret. Vi skylder dem også kjapt når de er ferdig. Anonymkode: f01ca...9d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå