AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Jeg snakker med en som er så ufattelig treig på å svare på meldinger. Her snakker vi flere døgn!! Så en video på YouTube der det var en jente som tullet med at han var så treig til å svare og et eller annet med bestefar.. Så sendte hun 👴🏻.. Hun fikk et humoristisk svar tilbake og han skjønte at han hadde vært litt for treig.. Kan man sende det, eller blir det litt for desp? Anonymkode: 70567...f20
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Send du, og god bedring. Anonymkode: a15a3...5ca
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Send du, og god bedring. Anonymkode: a15a3...5ca Takk det samme! 😊 Anonymkode: 70567...f20 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Litt desp ja... La folk ta den tiden de trenger. Noen døgn er helt innafor. Strekker det seg ut mot mange uker og måneder tar man hintet og går videre. Anonymkode: 97978...d2c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker med en som er så ufattelig treig på å svare på meldinger. Her snakker vi flere døgn!! Så en video på YouTube der det var en jente som tullet med at han var så treig til å svare og et eller annet med bestefar.. Så sendte hun 👴🏻.. Hun fikk et humoristisk svar tilbake og han skjønte at han hadde vært litt for treig.. Kan man sende det, eller blir det litt for desp? Anonymkode: 70567...f20 Tenker du på videoen til Matthew Hussey? I så fall var det hun som kommenterte at han var treig og HAN som etter mange dager svarte kun med gammelmann-emojien. Uansett; Er han VELDIG treig, hadde jeg påpekt det på en hyggelig måte. Hvis det bare er snakk om at han bruker noen timer, men svarer samme dag, ville jeg latt det være. Anonymkode: b763c...6e1
meeeg9 Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Varen gang at noen brukte den emojien på meg. Husker ikke hvor lang tid det hadde gått siden sist melding ble sendt. Men jeg snakket med flere andre, så da bortfalt min samtale med han. Jeg velger å fortsette å ha samtale med de mest interessante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå