AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Heisann! Jeg har så lyst til å få tips om hvordan jeg kan ha håret, samt få tips om hvordan jeg kan fjerne issues med huden min samt tips om sminke som passer min hudtype. Er det noen som har tips om hvor jeg kan få sånn hjelp? Anonymkode: b576b...374
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Hei Gjør grundig grunnarbeid. Google how to find your skintype. Google deretter cleanser for xx skintype Og moisturizer for xx skintype Og makeup for xx skintype. Så må du lese gjennom flere av produktene som anbefales og google etter reviews på hvert enkelt produkt og se hva andre med samme type hud som deg skriver om de, så finner du ut om produktet kan passe deg eller ikke. Har du hudproblemer bruker du det som nøkkelord også, feks "moisturizer blackheads dry skin" eller "cleanser acne oily skin". Det er en ganske krevende google og lese og lære jobb som kan ta timer eller dager men det er ubeskrivelig nyttig når man endelig har fått kartlagt og begynner å prøve nye produkter og til slutt finner sin holy grail! Mineralpudder er det absolutt sunneste for huden å bruke. Foundation avler hudproblemer. Håret kan du se litt på bloggere og google hair styles for long/short/thin/thick hair og også på youtube Anonymkode: f4aeb...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå