Gå til innhold

Aksepterte plass ved UIB i går - Kommer ingenting opp i studentweb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har drevet og surret frem og tilbake med hvilket studie jeg skulle velge. Fikk nytt tilbud i etterfyllingsopptaket 4.august og hadde frist innen i går på å bestemme meg. Endret derfor svaret mitt i går kveld, hvor jeg da takket ja til et studie ved UIB. 

Jeg prøver å logge inn på UIB sin studentweb men det kommer ikke opp noe om at jeg er registert på noe studie der. Lurer på når dette oppdateres? 

Anonymkode: 2a3af...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en studiekonsulent kan hjelpe? :)

Eller du kan vente og se i morgen? :)

Skrevet

Samme problemet her. Kom innpå IT idag og vil melde meg av Engelsk studiet mitt. Har prøvd å kontake studieveileder men ingen svar.

Skrevet

Skjedde med meg tidligere, men det var bare ett IT problem. Kanskje ringe studentkontoret/studentveileder og bare høre?

AnonymBruker
Skrevet

Det står på meg at jeg ikke blir registrert før etter semesterstart (psykologi), det vil si neste uke en gang.

Anonymkode: 1ed2a...eea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går sykepleien i Oslo og høyskolen jeg skal begynne på sa at jeg får bare betale semesteavgift. Inntil da, står det at man ikke er en aktiv student

Anonymkode: 56b41...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Meg over: får bare betale avgiften den første uken av skole

Anonymkode: 56b41...b3d

Skrevet

Det tar som regel en del tid fra man aksepterer studieplass til man får tilgang på Studentweb. Jeg søkte inn på 2.året på bachelor etter å bare ha gått årsstudium, takket ja til plassen 10.juli, men fikk likevel ikke tilgang på Studentweb før torsdag forrige uke. Nå går det nok litt fortere siden det ikke er ferie lenger, men studiekonsulentene har nok mye å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg takket ja på suppleringsopptaket tok det ca 3 dager før jeg kunne betale semesteravgift, og enda 1 dag etterpå kunne jeg semesterregistrere meg...

Anonymkode: 6b877...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...