Gå til innhold

Vid eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er flaut: Etter at jeg fødte to barn, har jeg lurt på om jeg har blitt vid eller ikke. Jeg har også hatt dårligere selvtillit angående kroppen på andre måter. Jeg veier det samme som før jeg fikk barn og trener regelmessig, men kroppen er jo ikke den samme. Blant annet har jeg strekkmerker (bleke nå) og løsere hud nederst på magen. Men dette med vidhet er det som har bekymret meg mest.

Jeg ble singel for noen måneder siden, og for en uke siden lå jeg med en ny mann for første gang etter bruddet. En hyggelig fyr som jeg hadde flørtet litt med (men ingen av oss ser for oss et fast forhold) og som åpenbart var tiltrukket av meg. Jeg var blyg og selvbevisst da jeg kledde av meg, men det virket ikke som om jeg var avskrekkende på noe vis. Han kom også raskt.

Kan jeg ta det som et tegn på at jeg kanskje ikke har blitt så vid etter fødsel, eller? Jeg vil så gjerne slappe litt mer av enn det jeg gjør nå.

Anonymkode: 88e13...1fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro.. det er settingen rundt det å ha sex som har størst betydning.

Jeg er mann. Kona har født tre barn og er blitt mer vid. Men har ikke noe dårligere sex av den grunn (bare skjeldnere ;) ) Er rett og slett ikke så fintfølende at jeg merker om det er litt trangere, dette tror jeg mest er noe jenter bekymrer seg for.

Sånn litt for morro skyld har vi i det siste brukt en ganske stor dildo samtidig som penis, det kunne vi nok ikke før hun fikk barn. Altså en liten ekstra bonus ved at hun er litt mer vid ;) Ikke at det er så fantastisk godt, bare litt spennende og variasjon.

Strekkmerker må du heller ikke tenke på.. Menn som bryr seg om det er mentalt på ungdomskolenivå og uansett ikke noe å samle på. 

Noen ganger er det mest usexy med jenter at de skjemmes av kroppen sin. At selv om man står der med ereksjon, så tror de vi gutta ikke synes de er attraktiv. Det er noe som ødelegger stemningen for meg i allefall. 

Anonymkode: 0c0c7...7c7

• Liker 7
Skrevet

Har født tre barn og er garantert blitt videre. Gidder ikke bekymre meg for det. Både gubben og jeg kommer ihvertfall som før :P. Underlivet fungerer som før, selv om jeg ikke er trang som en jomfru. Man bør ta knipeøvelsene på alvor da, og kompensere litt med bedre kniping under akten :)

Skrevet

Når en treffer en dame som er vid så får en gjøre sitt beste og presse seg inn etter en lenger forkos. 

Fordelen med oss eldre mannfolk er at vi går oss mindre bort og at vi ikke skremmes av ekko. Når man i tillegg trenger god tid på å komme, så skynder vi oss sakte med stoisk ro, men målbevisst vel vitende om at kjerringa når hun først kommer i gang ikke stopper med det første. 

Så etter den tida det tar så vet vi mannfolk at hvis en står distansen uansett terreng så står middagen på bordet dagen ettee og en får seg lett en kveld med poker med gutta. Vi ekte mannfolk spiller ofte poker. Gjør du?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har født 2 barn og er veldig trang. I følge sex-partner; "usannsynlig trang", "er som å være 16 år igjen", "skjønner ikke hvordan det er mulig" osv.. 

Hadde sex ca 5mnder etter fødsel nr2, og han jeg har sex med kommer veldig, veldig fort. Og når han skal gå inn i meg, stønner han nesten litt og jeg blir kåt av å se på ansiktsutrykket hans. Jeg ser at han syns det er deilig og at han nyter det. 

Jeg har bedt han slutte å komme med kommentarer på hvor trangt det er å slikt. Blir litt mye i mengden. Snakker aldri under sex uten at han nevner noe om det.

Jeg blir også trangere etter jeg har kommet, så han liker at jeg kommer fort:)

Gjør knipeøvelser hvis du er redd for å bli vid. Og knip sammen under sex, det hjelper mye. 

Men alle har forskjellig underliv. F.eks min "fuckboy", har hatt sex med mange, og aldri vært borti trangere.... er ikke alltid fødsler spiller noen rolle:)

Anonymkode: c7f56...503

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har født 2 barn og er veldig trang. I følge sex-partner; "usannsynlig trang", "er som å være 16 år igjen", "skjønner ikke hvordan det er mulig" osv.. 

Hadde sex ca 5mnder etter fødsel nr2, og han jeg har sex med kommer veldig, veldig fort. Og når han skal gå inn i meg, stønner han nesten litt og jeg blir kåt av å se på ansiktsutrykket hans. Jeg ser at han syns det er deilig og at han nyter det. 

Jeg har bedt han slutte å komme med kommentarer på hvor trangt det er å slikt. Blir litt mye i mengden. Snakker aldri under sex uten at han nevner noe om det.

Gjør knipeøvelser hvis du er redd for å bli vid. Og knip sammen under sex, det hjelper mye. 

Men alle har forskjellig underliv. F.eks min "fuckboy", har hatt sex med mange, og aldri vært borti trangere.... er ikke alltid fødsler spiller noen rolle:)

Er du ikke sammen med far til barnet?

Anonymkode: fddde...865

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sydde du? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Teit spm som ikke er relevant for tråden eller deg

Anonymkode: f1c86...7ce

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke sammen med far til barna mine. (og til en over her: Ja, jeg sydde)

Skrevet

Sant og si merket jeg ingen forskjell på konas vagina før og etter et par barnefødsler selv om hun selv mente at hun var blitt videre.

Før jeg traff kona hadde jeg noen sex-partnere, og uten at dette på noen måte var mange nok til å utarbeide statistikk, var min observasjon at det ikke var noen sammenheng mellom hvor vide jeg oppfattet dem og om de tidligere hadde født barn.

Dessuten skal det nok være ganske ekstremt før det er et problem.

Anonymkode: cd149...7d5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke sammen med far til barna mine. (og til en over her: Ja, jeg sydde)

Hva f-n?! :sjokkert: :sjokk: 

Anonymkode: 0a7d4...145

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva f-n?! :sjokkert: :sjokk: 

Hva er problemet ditt? Hørt om skilsmisser?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt? Hørt om skilsmisser?

Hørt om å holde sammen for barnas skyld?

Skrevet

Jeg har også følt på usikkerheten i forhold til om jeg er vid etter fødsler, men ville ikke spørre mannen direkte. For det første fordi jeg var redd han ville benekte det for å være snill, og for det andre fordi jeg spurte min tidligere samboer en gang, og han ble da usikker på om han var for liten, siden jeg kunne spørre om noe slikt. Han trodde altså at jeg spurte fordi jeg kjente for lite. Det ble helt feil! :( 

Men som nevnt lurte jeg, og så istedenfor å spørre om jeg er vid formulerte jeg meg slik: "Jeg skulle ønske jeg kunne være mann for en dag, og kjenne det du kjenner. Hvordan føles fitten min?" 

Svaret var: "Mmmmm, den føles varm, trang og deilig!"

:) Godt nok svar for meg!

Anonymkode: 417d0...c53

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om å holde sammen for barnas skyld?

Hørt om å skåne barna fra en dårlig far som ruser seg eller slår mor? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble klippet og sydde, opplever det samme som deg. Var trang før, er trang nå. Mannen kommer (for) fort;)

Anonymkode: 0e3e3...887

• Liker 1
Skrevet

Hei, TS! Du har absolutt ingenting å bekymre deg for, verken når det gjelder tranghet eller strekkmerker! Møter du noen som klager, er de ikke verdt deg! 🙂 Hilsen mann som har truffet alle slag opp igjennom årene

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fikk ny kjæreste noen måneder etter jeg fødte. Men drev på med "han nye" helt fra tidlig i svangerskapet.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sydde du? 

1 sting bare! 

Skrevet

Lek med dildo og sleeves. Det er mye gøy man kan gjøre selv om man er blitt videre av fødsel:) 

Anonymkode: fd1f0...b87

Skrevet

Hvordan føles der når du tar en eller to fungre i skjeden da? Jeg vet jeg er blitt vid etter fødsler :( Hater den følelsen, ønsker å operere meg nedentil.

Anonymkode: 0ceb9...d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...