AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hei Jeg skal søke på en stilling i ppt. Som pedagogisk psykologisk rådgiver i skolen. Er egentlig førskolelærer og tar en master i psykisk helse med barn og unge, så litt outsider som søker, Men de anbefalte meg å søke i og med at jeg kan være aktuell om ikke det kommer søkere med psykologi eller spesped.. tips til hvordan jeg kan vinkle søknaden? Anonymkode: e7413...f52
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Du kan nevne at du er blitt oppfordret til å søke, vektellge og utdype relevansen av din kompetanse på barn i førskolealderen og hva du lærer /fordyper deg i masteren du arbeider med. Beton også ditt ønske om å lære enda mer, gjennom å kunne delta i et utvikliklende fagmiljø. Har du vært igjennom noen prøve eller veiledningssituasjon ang. dine egethet, kan det være lurt å ta dette med. Dette gjelder også om du har noen veiledningskompetanse /erfaring selv, f.elks til foreldre eller andre ansatte. Erfaring med skriftlig utreding, sakkyndighetsrapporter er også relevant , da dette kan bili en del av arbeidsoppgavene. All erfaring med tverrfaglig samarbeid innen sektoren, f.eks. pedagogisk fagsenter for barn med spesielle behov o.l. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå