Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig et dumt spørsmål her, men jeg prøver meg i ren desperasjon. 

Jeg tok vippeextensions i forrige uke, men allerede etter to dager begynte de å falle av og etter 4 dager hadde så mye falt av at det ikke var noe pent lenger. Var å klagde i går, men vippeteknikeren er ikke på jobb før om en uke. Det ble tatt bilder og jeg har avtalt å komme tilbake og snakke med vippedamen når hun er på plass. 

I følge hun som driver stedet er det noen som har vipper som ingenting fester seg til, men vi kunne prøve en annen lim neste gang. Jeg skal gifte meg om noen uker og det er derfor jeg skal ha dette. Jeg ble ikke opplyst om at det var noe fare for at de holdt så liten tid. Har jeg rett på reklamasjon, redusert pris eller noe? Å betale godt over 1000 kroner for fine vipper i to dager er liksom ikke helt innafor... 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det samme problemet den første gangen, hun reparerte uten noe problemer og uten å ta betalt. Klart det er meningen at det skal se pent ut lengre enn det du har opplevd. Har hatt vipper i ett og et halvt år nå og er kjempefornøyd. Det går litt i sykluser hvor mye du "røyter" så noen ganger slipper vippene raskere enn andre, men det holder fint at jeg fyller på hver tredje uke. 

Anonymkode: 991f7...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...