AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hei! Min lillebror skal konfirmeres nå i høst, og i den anledning planlegger jeg å lage en gavekurv fylt med litt småting. Gjorde det samme med min lillesøster, hennes kurv hadde hår/hudprodukter, undertøy, voluspalys osv. Men syns det er vanskeligere med en gutt! Hittil har jeg kommet på: - hårprodukter som voks - boxer fra bjørn borg - kanskje noe godterier? Og der stopper det.. noen som har noen forslag eller innspill? Anonymkode: 15927...d8b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Abonnement på et blad han liker å lese? Sjekk bladkongen.no Gavekort på Netflix, Spotify etc Gavekort kino, bowling Lommebok Anonymkode: fa368...895
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Energidrikk,flaxlodd,en fotball om han liker det?,små høretelefoner(forbruksvare her i hvert fall),blad,dusjsåpe,parfyme,deo, Anonymkode: 6167f...abe
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 SELVSAGT gir du barberhøvel. Nå er han voksen, og må barbere seg Gi en litt eksklusiv en.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Bibel eller Det Nye Testamente. Anonymkode: 57cee...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Abonnement på et blad han liker å lese? Sjekk bladkongen.no Gavekort på Netflix, Spotify etc Gavekort kino, bowling Lommebok Anonymkode: fa368...895 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Energidrikk,flaxlodd,en fotball om han liker det?,små høretelefoner(forbruksvare her i hvert fall),blad,dusjsåpe,parfyme,deo, Anonymkode: 6167f...abe Supre tips! Tusen takk! Ts Anonymkode: 15927...d8b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Simbyxor skrev: SELVSAGT gir du barberhøvel. Nå er han voksen, og må barbere seg Gi en litt eksklusiv en. Haha dette er faktisk en dritbra ide!! Det skal jeg lett ta med! Tusen takk Ts Anonymkode: 15927...d8b 1
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha dette er faktisk en dritbra ide!! Det skal jeg lett ta med! Tusen takk Ts Anonymkode: 15927...d8b vær så god! Håper han blir glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå