Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 (endret) Jeg var og kjøpte nuggets på Burger King i helgen og de var akkurat likedan som de de har på McDonald's. Har Burger King sluttet med sine nuggets? Endret 9. august 2017 av Winza Endret å til og
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 De har jo kampanje på nuggets nå. Så reklamen i sted på YouTube. Anonymkode: d4e2f...0ea
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Jeg var å kjøpte nuggets på burger king i helgen og de var akkurat likedan som de de har på McDonald's. Har burger king sluttet med sine nuggets? Forstår ikke hva du mener. Anonymkode: 402b7...bd1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Burger King har hatt oppmalt kyllingkjøtt i sine nuggets mens McDonald's har brukt hel kyllingfilet i biter. Kanskje BK har tatt til vettet og sluttet med MUK. Anonymkode: 1d3a4...a7f 1
Forundret.. Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 De er ikke de samme som en får på mc'en. De er litt mindre, både i omkrets og tykkelse. Deigen og kjøttet er også litt annerledes. Jentungen er ikke så fornøyde med Burger King sine. 2
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hva du mener. Anonymkode: 402b7...bd1 Hva forstår du ikke?
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Tusen takk til dere som svarte på spørsmålet mitt
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Jeg smakte de på burger king igår og synes de smakte skikkelig dritt i forhold til McDonalds sine. Aldri igjen! Anonymkode: 60137...d2f
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Håper ikke de begynner med de samme kyllingburgerne som McDonald's
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Håper ikke de begynner med de samme kyllingburgerne som McDonald's Fæle?
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Simbyxor skrev: Fæle? Ja Liker veldig godt de som Burger King har Uff tror ikke jeg skal starte en tråd her flere ganger, virker som at rettskrivings mafiaen har satt leir her
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Ja Liker veldig godt de som Burger King har Uff tror ikke jeg skal starte en tråd her flere ganger, virker som at rettskrivings mafiaen har satt leir her Ikke prøvd den, har ikke turt å spise på Burger King etter at en jeg kjenner fikk alvorlig matforgiftning etter å ha spist på BK! Jeg har fått det samme ved å spise på McDonalds, så de er vel like ille.
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Ikke prøvd den, har ikke turt å spise på Burger King etter at en jeg kjenner fikk alvorlig matforgiftning etter å ha spist på BK! Jeg har fått det samme ved å spise på McDonalds, så de er vel like ille. Jævlig O:
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Jævlig O: Jau. Og det er så vondt! Dårlig at de ikke evner å både vaske henda etter å ha vært på do, og samtidig ikke servere gammalt, bakteriebefengt kjøtt fullt av giftstoffer. Dååårlig.
lillesky Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå