Gå til innhold

Bursdagsgaver- har for dårlig fantasi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du satt pris på å få av din søster?Jeg har for dårlig fantasi til å finne på bursdagsgave til henne, som er en (litt stor) dame på 35 år. (Klær synes jeg er vanskelig å kjøpe riktig til henne på grunn av størrelse). Tips mottas med takk :-) Ca pris 500+.

Anonymkode: de85a...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomster, vin, gavekort 🖒

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får flere bøker for den prisen.
Eller et kult trykk, som f.eks https://www.minoplakater.no/collections/bydeler/products/bydelsplakater-oslo?variant=42006930567
Jeg hadde blitt veldig glad for dette: https://www.probat.no/collections/forklaer-og-grytekluter/products/forkle-sa-har-me-juksa-litt-1

Anonymkode: 62746...337

Det var et kult forkle. Det tror jeg at jeg bestiller :-) Men jeg setter fortsatt pris på flere tips. Det er snart både svigerinne-bursdag og jul(!).. 

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Hadde en venninne som kun brukte 200,- på gaver. Og det eneste hun kjøpte i gave til meg var lys og telys holdere. Jeg HATER å få kun èn stikk av noe. Så har skapet fullt av èn av hver lysholder. Og ingen matcher. 

Skrevet

Gavekort på en klesbutikk, Zizzi for store størrelser, Cream el. Da kan hun kjøpe det hun vil selv.

AnonymBruker
Skrevet

Filmer, bøker, spill osv, er ofte ting jeg ønsker meg. 

Men kan du ikke spørre henne hva hun ønsker seg? Om hun sier "ingenting" så har hun seg selv å takke om hun ikke liker gaven du gir henne. 

Anonymkode: 61026...07f

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du skal kjøpe gavekort, kjøp et som kan brukes flere steder. F.eks. Spendon eller Bygavekort.

Skrevet (endret)

gavekort (men da steder du vet hun liker/hvor hun trenger noe, ellers blir ikke slikt brukt). 
inviter henne med på middag, kino, utstilling, teater, show eller annen aktivitet
god vin
kurv med noe god ost, kjeks en flaske vin eller annen god drikke, fine servietter...eller i annet "tema"
body lotion, dusjsåpe og peeling i et merke hun liker/tilpasset hennes hud
hårprodukter som hun liker
fine blomster. Hva med en fin litt stor krukke med uteblomster/plante som passer årstiden?

Endret av Luckiness
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, RIFF/LIFE skrev:

Hadde en venninne som kun brukte 200,- på gaver. Og det eneste hun kjøpte i gave til meg var lys og telys holdere. Jeg HATER å få kun èn stikk av noe. Så har skapet fullt av èn av hver lysholder. Og ingen matcher. 

Ts her: Sånn sett hadde det sikkert vært mer fornuftig å gi 200-lappen :-) Men kanskje venninnen din følte det ble for upersonlig. Jeg synes litt det samme om å gi penger eller generelle gavekort. Søstern min er litt sånn at hun sier at hun ikke vet hva hun ønsker seg ("i-landsproblem"). Det hadde vært fint å finne en opplevelse eller gjenstand som hun husker at hun har fått av meg ved hver gaveanledning. 

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: Sånn sett hadde det sikkert vært mer fornuftig å gi 200-lappen :-) Men kanskje venninnen din følte det ble for upersonlig. Jeg synes litt det samme om å gi penger eller generelle gavekort. Søstern min er litt sånn at hun sier at hun ikke vet hva hun ønsker seg ("i-landsproblem"). Det hadde vært fint å finne en opplevelse eller gjenstand som hun husker at hun har fått av meg ved hver gaveanledning. 

Ja, enig med deg. Jeg er høflig og sier tusen takk, hver bursdag og jul. Vi har vært venninner i 24 år. Og lys, telysholdere og duftlys er det eneste jeg har fått. Jeg forventer ikke så mye fra en venninne, jeg vet at hun har dårlig råd. Og det er tross alt tanken som teller. Men om jeg så kunne fått skjerf og vanter fra H&M, engang så hadde hvert fall ikke gaven smeltet bort. 

Skrevet

Inviter på restaurantbesøk, kvalitetstid for søstrene sisters. Blir vel litt dyrere da, du skal vel også ha mat og drikke ☺😆

Skrevet

Kitchn har alltid mye fint. Og ofte gode tilbud. Ting du får bruk for i hverdagen, som du gjerne ikke gidd bruke penger på. Som f.eks den Eva Solo vannkaraffelen med sånt trekk utenpå - den ville jeg blitt glad for :D 

Skrevet

Jeg er over 35 da, rett over 40, men jeg ville blitt glad for noe som ikke opptok plass her hjemme, så forbruksting som kremer, kubbelys etc som man bruker opp ville vært supert. Og jeg ville satt pris på opplevelse, om så var at du ordnet en piknikk kurv og fant et nydelig sted. Evt kino, massasje, etc. Og husk å ta bilde av dere som minne.

Anonymkode: 25c81...be3

Skrevet

En god ansiktsolje eller noe olivenolje, tapenade, urtesalt gavesett. Du kan eventuelt slenge med et pent salatbestikk :) 

Anonymkode: df318...0a5

Skrevet

Jeg liker å få interiør/pynteting, kjøkkenutstyr, garn/hobbyutstyr, bøker, gavekort på butikker jeg liker. 

Anonymkode: 958ef...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...