AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Ja, hvorfor er det så lite utlendinger i Norge sammenliknet med andre vestlige land? Anonymkode: 3ef43...d64
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Flere bydeler hvor man kun ser utlendinger og hijab, så det stemmer ikke. Dessuten er vi så få i Norge, og tar derfor inn færre enn f.eks Tyskland. Men i forhold til innbyggertall tar vi inn ganske mange. Anonymkode: ac40e...7be 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Tuller du? Det er jo masse av oss her. Kanskje du bare omgås nordmenn? Anonymkode: 6fad8...2f1 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Hvor i alle dager bor du, ts? Anonymkode: b06c4...160 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Vært i Oslo eller? Anonymkode: 7452f...dda 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Vært i Sandnes? Anonymkode: 3d59f...ccf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Kom til Tromsø. Her ser du kun samer... Anonymkode: 3ef43...d64
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Selv er jeg helt norsk, men har nesten bare utenlandske venner. Norske kvinner hater meg. Har venner fra Storbritannia, Amerika/U.S.A, og Australia. Vi er en stor venneflokk på 14, uten om partnere. 🙂
Forundret.. Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, RIFF/LIFE skrev: Selv er jeg helt norsk, men har nesten bare utenlandske venner. Norske kvinner hater meg. Har venner fra Storbritannia, Amerika/U.S.A, og Australia. Vi er en stor venneflokk på 14, uten om partnere. 🙂 Hvorfor gjør vi det? Her jeg bor så er det enormt mange utlendinger. Det jeg opplever er at arabiske kvinner i hijab skuler mot meg og virker til å misslike meg, mens de som ikke bruker det oppfører seg annerledes. Jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg kan se ut som om jeg er en av dem.. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Mange utlendinger her hvor jeg bor, og jeg bor ikke i en storby.
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Hvorfor gjør vi det? Her jeg bor så er det enormt mange utlendinger. Det jeg opplever er at arabiske kvinner i hijab skuler mot meg og virker til å misslike meg, mens de som ikke bruker det oppfører seg annerledes. Jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg kan se ut som om jeg er en av dem.. Sånn er det for meg også, det har nok noe med at de ser på oss som horer, siden vi ikke skjuler håret.
Forundret.. Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Sånn er det for meg også, det har nok noe med at de ser på oss som horer, siden vi ikke skjuler håret. Har også lagt merke til at mine venninder som ser urnorske ut ikke får samme respons.
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Forundret.. skrev: Hvorfor gjør vi det? Her jeg bor så er det enormt mange utlendinger. Det jeg opplever er at arabiske kvinner i hijab skuler mot meg og virker til å misslike meg, mens de som ikke bruker det oppfører seg annerledes. Jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg kan se ut som om jeg er en av dem.. Alle tror jeg er latina, men jeg er norsk. Har hasselnøtt naturlig hårfarge, og grønne øyne, og lys brun hud året rundt, blir kjempe mørk om sommeren i sola. Muslimske kvinner skjuler stygt på meg også. Kanskje fordi jeg bruker bukser og har kløft. 😂😉 Og ikke bruker skaut?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 Ts burde virkelig gått ned fra fjelltoppen og sett seg rundt. Vi tar inn ekstremt mye innvandrere. Anonymkode: 78c7a...352 1
Forundret.. Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, RIFF/LIFE skrev: Alle tror jeg er latina, men jeg er norsk. Har hasselnøtt naturlig hårfarge, og grønne øyne, og lys brun hud året rundt, blir kjempe mørk om sommeren i sola. Muslimske kvinner skjuler stygt på meg også. Kanskje fordi jeg bruker bukser og har kløft. 😂😉 Og ikke bruker skaut? Føler du også at du blir klandret for å ha sviktet ''fellesskapet'' ved å ikke bruke hijab? 😂
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #16 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Forundret.. skrev: Føler du også at du blir klandret for å ha sviktet ''fellesskapet'' ved å ikke bruke hijab? 😂 Etterhvert vil vi måtte bruke det enten vi vil eller ei.. Anonymkode: ac40e...7be 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #17 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Har også lagt merke til at mine venninder som ser urnorske ut ikke får samme respons. Rart det der, skulle tro det var automatisk at man må gå med hijab, fordi man har mørke trekk, Men de får skule så mye de vil.
Forundret.. Skrevet 9. august 2017 #18 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts burde virkelig gått ned fra fjelltoppen og sett seg rundt. Vi tar inn ekstremt mye innvandrere. Anonymkode: 78c7a...352 TS burde komme hit. Her er det faktisk slik at hvis du går en tur innom sentrene i sentrum (3 stk) så er over halvparten av de en ser utenlandske. Trekker du fra de som jobber i butikkene så er nok de utenlanske 70% av kundene. Er bare ca fem år siden at nordmenn dro til senterene utenfor byen å handlet istedet pga alle asylsøkerene som var her da og de narkomane. 1
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 9. august 2017 #19 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Føler du også at du blir klandret for å ha sviktet ''fellesskapet'' ved å ikke bruke hijab? 😂 Nei, har ingen muslimske venner. Hva kjerringene i byen tror/mener spiller ingen rolle. Jeg bryr meg ikke om folk bruker hijab , det er deres greie. Men de som dekker hele fjeset med laken, det er noe annet. Men jeg er oppvokst i Oslo, er vant til å se det.
Gjest Elseby13 Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 Jeg skuler aldri stygt på noen og har heller ikke opplevd at hijabister skuler på meg pga min manglende hijab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå