Gå til innhold

Hva betyr det når en mann sier at vi ikke trenger å stresse med forholdet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier... 

Har møtt en mann som jeg liker ganske godt.. Vi har flørtet og hatt sex, og fortsatt flørtingen etter sexen også.. Samtidig har vi snakket om at verken jeg eller han et klar for et forhold nå da vi begge er nylig blitt single etter (hvertfall jeg et langt-) forhold..

Iom at han kun har sagt at "dette må vi gjenta", men ikke kom med noe konkret forslag til sted og tid, sendte jeg selv (!!) mld til han igår og spurte om vi kunne ta en reprise.. Han svarte at det måtte vi såklart, men han ville ikke stresse med forholdet/reladjonen vår.. Vi kunne omså bare møtes for å snakke eller drikke kaffe..(?!)

Så hva mener han med dette?? Hvorfor sier han dette? 

Selv svarte jeg da at jeg ikke ønsket å vente en hel mnd til neste mulighet ba seg, så da var han snar med å foreslå å møtes allerede idag.. (så d skal vi gjøre da...) (Håper det da blir mer enn bare "kaffe"!! :P

Anonymkode: 49470...0f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

next..

Anonymkode: 78f4d...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring betyr det enten 1) at han ikke er interessert i et forhold og "orker ikke å stresse" fordi han uansett ikke har tenkt å bli sammen med deg og bare bruker deg som tidsfordriv, eller 2) at han ikke "orker å stresse" fordi han vet at han vil ha deg og er trygg på at du vil ha han også. 

Gøy å date, hæ?!

Anonymkode: e9e9e...e70

• Liker 6
Skrevet

Du kan alltids spørre han. Få en god kommunikasjon fra start av...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter min erfaring betyr det enten 1) at han ikke er interessert i et forhold og "orker ikke å stresse" fordi han uansett ikke har tenkt å bli sammen med deg og bare bruker deg som tidsfordriv, eller 2) at han ikke "orker å stresse" fordi han vet at han vil ha deg og er trygg på at du vil ha han også. 

Gøy å date, hæ?!

Anonymkode: e9e9e...e70

Kjempegøy!!! :bond:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Minlillesky skrev:

Du kan alltids spørre han. Få en god kommunikasjon fra start av...

Går det ann? :ohmy:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke stresse=kun sex (kilde: dating-dictinorary)

Anonymkode: 60283...73f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et forhold vil aldri fungere i lengden om man ikke kan kommunisere. 

Anonymkode: 006b8...b73

AnonymBruker
Skrevet

Menn som vil møte deg sier ikke at de ikke vil stresse. De stresser fordi de er redde for at du skal gå videre. 

Har datet en som sa at han ville ta det rolig osv. Brøt med ham etter mye frem og tilbake, han sender fremdeles melding tre år senere hvor han sutrer over at han ikke tok sjangse

Anonymkode: f9ea3...fa5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke stresse=kun sex (kilde: dating-dictinorary)

Dette kan hende. Rart med det der når menn sier slik betyr det ofte de kun er ute etter sex. Mens når damer sint og ikke sier noe. Kan det være at hun er sulten, har ikke shoppet på en uke, osv. Hvofor er så mange norske menn og damer så elendig på uttrykke som hva de egentlig vil eller føler?

Anonymkode: c43b2...11c

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som vil møte deg sier ikke at de ikke vil stresse. De stresser fordi de er redde for at du skal gå videre. 

Har datet en som sa at han ville ta det rolig osv. Brøt med ham etter mye frem og tilbake, han sender fremdeles melding tre år senere hvor han sutrer over at han ikke tok sjangse

Anonymkode: f9ea3...fa5

Akkurat det jeg trodde og fryktet... 

(men gjelder dette også i mitt tilfelle da vi fortsatt flørter en god del med hverandre i hverdagen, selv om vi ikke ses...? Er 1,5 uke siden sist vi møttes..) 

:vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan hende. Rart med det der når menn sier slik betyr det ofte de kun er ute etter sex. Mens når damer sint og ikke sier noe. Kan det være at hun er sulten, har ikke shoppet på en uke, osv. Hvofor er så mange norske menn og damer så elendig på uttrykke som hva de egentlig vil eller føler?

Anonymkode: c43b2...11c

De sier det fordi de vet at kvinner vil ha forhold. Norske menn er kyniske. Det er bare manipulasjon for å kunne bruke kvinner til sex uten drama, for da kan de bare si til damen om hun vil bli kjæreste med han: "jeg sa jo at jeg ikke ville stresse! Dette orker jeg ikke" og forsvinne. Så står dama igjen med en følelse av at HUN var urimelig og kommer derfor ikke til å lage drama. Genialt, ikke sant?

Damer sier ikke noe når de er sint fordi i Norge stemples alle som viser aggresjon eller følelser i det hele tatt som psykisk syk og spesielt sinne=personlighetsforstyrret farlig, farlig person. 

• Liker 2
Skrevet

Hva menn sier og gjør er to vidt forskjellige ting. Vet aldri hvor man har dem. 

• Liker 1
Skrevet

Tror han synes at det er greit slik det er, ikke forhold, faste avtaler, ingen forpliktelser eller noe. 

Tipper at du trenger ikke å legge inn aksjer der i gården.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg sier det mener jeg den andre parten er for pågående.

Anonymkode: a214b...e47

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Hva menn sier og gjør er to vidt forskjellige ting. Vet aldri hvor man har dem. 

Vi menn sier ting rett ut. Derfor vet man alltid hvor man har oss. Kvinner derimot...

Anonymkode: 62784...1ce

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg sier det mener jeg den andre parten er for pågående.

Anonymkode: a214b...e47

Men i Dette tilfellet var det han som først foreslo at vi måtte gjenta dette, men når han ikke foreslo noe konkret tok jeg selv sjansen på å "hoppe i det"... Da svarte han, som skrevet tidligere, ja med engang..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Får egentlig lyst å bare avlyse hele kvelden nå...

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mangel på kommunikasjon = dødt forhold og forvirrede hoder med mange ubesvarte spørsmål. 
Er så lei av folk her inne som tydeligvis er helt handlingsfjerne. Det er jo bare å spørre om man lurer på hva andre parten mener. Klarer man ikke det, så er forholdet uansett dødt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke denne tråden... I dette konkrete tilfellet har jo de jo blitt enige om at ingen av dem er klare for et forhold enda. TS spør om de skal møtes igjen, og han svarer at det kan de godt, men minner henne også på hva de er blitt enige om. Hva er så galt med det? Det må jo være TS som i så fall sier en ting og mener noe annet om hun egentlig håper at de er på vei inn i et forhold?

Anonymkode: 10bc1...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...