Gå til innhold

Hva tenker dere? Mine og dine situasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har ett barn med utfordringer, slik at jeg har bestemt meg for å ikke ha flere barn. Jeg møtte samboer ha som har barna halvt og jeg digger dem. Nå har barna begynt å være her på heltid og det er fint det, men det går mye tid i å følge opp disse 3. Og jeg vil gjerne, men det begynner å gå utover mitt barn at han blir bortprioritert fordi han skriker ikke høyest, lager ikke egne planer osv. Merker at det har blitt mindre fysio trening, sosisltrening osv. 

Er det lov å "kreve" egen tid? Er det lov å forvente at samboer gjør mest? Selv om jeg gjerne ville at alt skulle vært gjevnt hele tiden. Eller burde vi kanskje ikke bodd sammen, at ting har endret seg. Jeg har flere ganger tenkt om det beste var å flytte slik at vi kan fokusere på barna våre i fred. 

Anonymkode: c1093...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal du prioritere ditt eget barn som er svakere stilt i utgangspunktet. Faren til stebarna må ha hovedsansvaret for sine. For å få det litt jevnt kan dere bytte litt på å ha ansvar for aktiviteter for hverandres barn også, men på en slik måte at barnet med spesielle behov får det det trenger.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...