AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Dette er bare for gøy! Jeg og noen venner pleier ofte å snakke om klassiske ting man ser på mange profiler på facebook, og hva vi da tror om personen. Del dine! Her er eksempler på ting jeg har sett, og hva jeg automatisk tenker: Hvis du har i beskrivelsen at du har gått på livets harde skole så antar jeg at du er ufør og stemmer FrP Hvis du har profilbilde av en bil antar jeg at du er fra bygda og er en veldig kjedelig person Hvis du har cover bilde av en blu nun vinflaske så antar jeg at du er en singel 50-åring som elsker å være på campingen Så - hva er dine? Anonymkode: 76458...7e2 1
SiMa Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Hvis du skriver "Jeg er ikke rasist, men....." vet jeg at du er rasist. (Også når du sier det.) Hvis du skriver du har gått "livets harde skole" antar jeg du ikke har fullført mer enn grunnskolen og er uføretrygdet, og i tillegg skammer deg/føler deg litt underlegen fordi du har "fått til" så lite i livet. Hvis du stadig poster ting om homofili antar jeg du selv er homofil/en du bryr deg om er homofil. (Og litt irriterende, jeg gir blaffen i om du er homofil eller ikke, men jeg er mer interessert i hva du driver med.) Hvis du stadig poster bilder av søte katter og fine blomster antar jeg du har for mye fritid/for å få interesser, at det er derfor du sitter og leter opp søte bilder på nettet. Hvis du deler artikler om politikk/miljøspørsmål/kronikker etc antar jeg du er et oppegående menneske som ser lenger enn din egen nesetipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå