Gjest Priyanka Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Jeg er i slutten av tjueårene, og skal studere ett år ekstra til høsten. Har aldri hatt problem med å få jobb, og sitter nå med to tilbud om deltidsjobb. Det ene er på 60% fast ukentlig, det andre er mer variabelt (jeg kan tilpasse arbeidsmengden selv), og disse kan kombineres. Jeg lurer derfor på å takke ja til 60 prosenten, og tilby det andre stedet å stille opp i helger og muligens en dag i uka ved behov. Jeg har alltid jobbet relevant ved siden av studier (utdannet innen kommunikasjon) men som regel med eget firma. Så er litt usikker på om jeg tar meg vann over hodet? Jeg skal studere språk, og antar jeg må møte opp på en del forelesninger.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Det lurer jeg og på. Noen? 👀 Anonymkode: 1e125...cbb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 På 9.8.2017 den 9.00, Priyanka skrev: Jeg er i slutten av tjueårene, og skal studere ett år ekstra til høsten. Har aldri hatt problem med å få jobb, og sitter nå med to tilbud om deltidsjobb. Det ene er på 60% fast ukentlig, det andre er mer variabelt (jeg kan tilpasse arbeidsmengden selv), og disse kan kombineres. Jeg lurer derfor på å takke ja til 60 prosenten, og tilby det andre stedet å stille opp i helger og muligens en dag i uka ved behov. Jeg har alltid jobbet relevant ved siden av studier (utdannet innen kommunikasjon) men som regel med eget firma. Så er litt usikker på om jeg tar meg vann over hodet? Jeg skal studere språk, og antar jeg må møte opp på en del forelesninger. Det går sikkert helt fint. Jobbet 100% da jeg studerte språk. Men jeg fikk C...kunne ha lest mye mer. Men det var ikke pga jobb jeg ikke gjorde det...bare vondt i viljen. Men jeg har ikke barn, hvis jeg hadde hatt barn hadde jeg ikke orket det. Anonymkode: fe831...348
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Jeg har et par-tre venner som har studert språk, og de var alle skjønt enige om at det var nesten latterlig liten arbeidsmengde på studiet. En kamerat sa han brukte max 25 timer på studiet, og det var null problem å få A med den arbeidsmengden. Så da er 60% helt innafor. Anonymkode: 5cf2f...bb1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå