Gå til innhold

Hvilken avdød artist angrer du på at du ikke opplevde i konsert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det Prince. Venninnen min og jeg skulle til å kjøpe billetter da han var i Oslo i 2003, men billettene var for dyre for oss! Nå angrer jeg...

Anonymkode: c4aa7...ec7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Michael Jackson, Prince, Freddy Mercury, George Michael.

Skrevet

Frank Sinatra

Mvh Yvonne :heiajente: 

AnonymBruker
Skrevet

Amy Winehouse og Queen skulle jeg gjerne sett i konsert.

Anonymkode: 733cc...8f7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Michael Jackson, Freddy Mercury, Kurt Cobain, Pavarotti, Ole Bull, Cornelis Vreeswijk, Tim Buckley, Janis Joplin, Maria Callas, Jussi Björling og Bob Marley.

"Godt og blandet" med andre ord. :P

Endret av Perle
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

David Bowie og Kurt Cobain.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Jeg er sjeleglad for at jeg har fått med meg Chris Cornell flere ganger, både solo og med Soundgarden. Kan ikke forstå at han er borte. Jeg var gravid og orket ikke dra da han var på turne med den siste plata, noe jeg angrer bittert på nå... 

Skulle gjerne sett Linkin Park - og Michael Jackson. Og jeg skal bli flinkere til å dra på konserter med favorittartistene mine, plutselig er de borte de også. 

Gjest ricecrispies
Skrevet

Kurt Cobain. Han døde da jeg var 14. 

Angrer bittert på at eg aldri så  han og Jokke live. ❤

Gjest Elseby13
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Michael Jackson, Freddy Mercury, Kurt Cobain, Pavarotti, Ole Bull, Cornelis Vreeswijk, Tim Buckley, Janis Joplin, Maria Callas, Jussi Björling og Bob Marley.

"Godt og blandet" med andre ord. :P

Du må være ganske voksen siden du angrer på å ikke ha gått på Janis-konsert? Hun døde jo 47 år siden!

Skrevet

Angrer ikke, da jeg kom meg på konserten. Bare synd at gitaristen, Jeff Hanneman døde kort tid før konserten. Så han vi hadde gledet oss mest til å se og høre fikk vi desverre ikke oppleve 😟

Skrevet
1 time siden, Elseby13 skrev:

Du må være ganske voksen siden du angrer på å ikke ha gått på Janis-konsert? Hun døde jo 47 år siden!

For ikke å snakke om Ole Bull som døde i 1880. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Frank Sinatra og Queen.

Opplevde George Michael, beste konserten jeg noen gang har vært på. Kunne gjerne opplevd den noen ganger til.

Skrevet (endret)

Queen og Michael Jackson. Vel, Freddie døde strengt tatt rett før jeg ble født da, men herregud som jeg skulle ønske jeg fikk opplevd ham live. 

Endret av Rosewood
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes artister før min tid jeg gjerne skulle ha opplevd, men jeg har ikke forspilt noen gode sjanser til å se noen nå avdød artist. Å, jo, huff, Chuck Berry! Søsteren min prøvde å få meg med. Søren òg.

Jeg er glad jeg fikk oppleve Leonard Cohen, Lou Reed og David Bowie mange ganger.

Anonymkode: 4a0d7...5f0

Skrevet

Ikke noe jeg kan angre på, men min mor nektet min far å ta meg med på Bill Haley-konsert i Oslo i -74. :angry:

Der skulle jeg gjerne ha vært for han om aldri tilbake.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ikke noe jeg kan angre på, men min mor nektet min far å ta meg med på Bill Haley-konsert i Oslo i -74. :angry:

Der skulle jeg gjerne ha vært for han om aldri tilbake.

Bare av nysgjerrighet, men hvor gammel var du da?

Anonymkode: c4aa7...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...