AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 For meg er det Prince. Venninnen min og jeg skulle til å kjøpe billetter da han var i Oslo i 2003, men billettene var for dyre for oss! Nå angrer jeg... Anonymkode: c4aa7...ec7 1
Gjest Elseby13 Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Michael Jackson, Prince, Freddy Mercury, George Michael.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Amy Winehouse og Queen skulle jeg gjerne sett i konsert. Anonymkode: 733cc...8f7 2
Perle Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 (endret) Michael Jackson, Freddy Mercury, Kurt Cobain, Pavarotti, Ole Bull, Cornelis Vreeswijk, Tim Buckley, Janis Joplin, Maria Callas, Jussi Björling og Bob Marley. "Godt og blandet" med andre ord. Endret 9. august 2017 av Perle
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 (endret) David Bowie og Kurt Cobain. Endret 9. august 2017 av Catalina Culès
DissDiss Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Jeg er sjeleglad for at jeg har fått med meg Chris Cornell flere ganger, både solo og med Soundgarden. Kan ikke forstå at han er borte. Jeg var gravid og orket ikke dra da han var på turne med den siste plata, noe jeg angrer bittert på nå... Skulle gjerne sett Linkin Park - og Michael Jackson. Og jeg skal bli flinkere til å dra på konserter med favorittartistene mine, plutselig er de borte de også.
Gjest ricecrispies Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 Kurt Cobain. Han døde da jeg var 14. Angrer bittert på at eg aldri så han og Jokke live. ❤
Gjest Elseby13 Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, Perle skrev: Michael Jackson, Freddy Mercury, Kurt Cobain, Pavarotti, Ole Bull, Cornelis Vreeswijk, Tim Buckley, Janis Joplin, Maria Callas, Jussi Björling og Bob Marley. "Godt og blandet" med andre ord. Du må være ganske voksen siden du angrer på å ikke ha gått på Janis-konsert? Hun døde jo 47 år siden!
Libertas Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Angrer ikke, da jeg kom meg på konserten. Bare synd at gitaristen, Jeff Hanneman døde kort tid før konserten. Så han vi hadde gledet oss mest til å se og høre fikk vi desverre ikke oppleve 😟
Arabella Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, Elseby13 skrev: Du må være ganske voksen siden du angrer på å ikke ha gått på Janis-konsert? Hun døde jo 47 år siden! For ikke å snakke om Ole Bull som døde i 1880. 2
Måbarefåsiat... Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Frank Sinatra og Queen. Opplevde George Michael, beste konserten jeg noen gang har vært på. Kunne gjerne opplevd den noen ganger til.
Rosewood Skrevet 9. august 2017 #17 Skrevet 9. august 2017 (endret) Queen og Michael Jackson. Vel, Freddie døde strengt tatt rett før jeg ble født da, men herregud som jeg skulle ønske jeg fikk opplevd ham live. Endret 9. august 2017 av Rosewood 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #18 Skrevet 9. august 2017 Det finnes artister før min tid jeg gjerne skulle ha opplevd, men jeg har ikke forspilt noen gode sjanser til å se noen nå avdød artist. Å, jo, huff, Chuck Berry! Søsteren min prøvde å få meg med. Søren òg. Jeg er glad jeg fikk oppleve Leonard Cohen, Lou Reed og David Bowie mange ganger. Anonymkode: 4a0d7...5f0
Jerry Lee Skrevet 9. august 2017 #19 Skrevet 9. august 2017 Ikke noe jeg kan angre på, men min mor nektet min far å ta meg med på Bill Haley-konsert i Oslo i -74. Der skulle jeg gjerne ha vært for han om aldri tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 32 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ikke noe jeg kan angre på, men min mor nektet min far å ta meg med på Bill Haley-konsert i Oslo i -74. Der skulle jeg gjerne ha vært for han om aldri tilbake. Bare av nysgjerrighet, men hvor gammel var du da? Anonymkode: c4aa7...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå