Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.......

Endret av Zalala
Sensitiv info
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du føler sikkert at du er veldig uheldig, og det er forståelig at du synes det er vanskelig. Men tro meg, nå vet jeg ikke mye om livet ditt, men mest sannsynlig er det MANGE som er mye mer uheldig enn deg. Bare tenk på alle i verden som ikke får seg en utdannelse i det hele tatt! 

Noen mennesker må rett og slett kjempe mer enn andre for å nå opp dit de ønsker. Jeg har vært der selv. Og det er megakjipt å føle at en må "kaste bort" flere år før en oppnår det en vil, men det betyr ikke en dritt når man først har nådd målet. Tro meg, vil du det nok så klarer du det en dag! Du må bare aldri, aldri gi opp :) 

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Skrevet
13 timer siden, BeautyBox skrev:

Du føler sikkert at du er veldig uheldig, og det er forståelig at du synes det er vanskelig. Men tro meg, nå vet jeg ikke mye om livet ditt, men mest sannsynlig er det MANGE som er mye mer uheldig enn deg. Bare tenk på alle i verden som ikke får seg en utdannelse i det hele tatt! 

Noen mennesker må rett og slett kjempe mer enn andre for å nå opp dit de ønsker. Jeg har vært der selv. Og det er megakjipt å føle at en må "kaste bort" flere år før en oppnår det en vil, men det betyr ikke en dritt når man først har nådd målet. Tro meg, vil du det nok så klarer du det en dag! Du må bare aldri, aldri gi opp :) 

Takk, det hjelpe veldig ❤️ Men det er bare få urettferdig, når du har jobbet så hardt også er det ikke din uskyld heller. Jeg hadde heller ikke en plan B, for var sikker på at jeg kom til å klare det. Og det er det som du sier å kaste bort flere år...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

trist å bli syk når man har laget fremtidsplaner. Men det bra du er frisk nå. Men kvifor kontakter du ikke skolen? Har hørt at det har skjedd før. Usikker om du får ta eksamen på nytt eller hva dem gjør.

Anonymkode: 91d26...4d7

Skrevet

Hei TS

Som skrevet over her så føles sikkert alt veldig slitsomt og håpløst nå. 

At studiene tar litt lenger tid enn du hadde planlagt går helt fint. Det skjer veldig mange og er egentlig ikke en stor greie. Bare gjør så godt du kan og ikke gi opp. 

Nå høres jeg sikkert ut som en sur og gammel person, men livet kommer til å bli så utrolig mye tøffere enn det er nå. Tro meg. Jeg har selv blitt utsatt i studier pga sykdom og tenkte da at det var virkelig ile. Det var det ikke. Så mitt råd til deg er å nyte studietiden, gå på fester, bli kjent med folk, ikke tenk på at du bruker lenger tid og ha det gøy. 

Om noen år så opplever du kanskje alvorlig sykdom i familien eller andre ting som man faktisk ikke har noen kontroll over. Nå har du faktisk litt kontroll, du kan gjøre så godt du kan og nyte studietiden. 

Anonymkode: 90678...f26

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...