AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Det sliter meg seriøst ut! Men har et par naboer som har bestemt seg for å være dritsekk og lurer på om det er flere som opplever det samme ? 😏 Anonymkode: 59a58...a80
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Jepp. Min nærmeste nabo. Orker knapt å være ute på sommeren. Dessverre så skjønner jeg at hun ikke har tenkt å flytte. Anonymkode: 6a034...95d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Vi er som dag og natt, men vi holder ut. Vi var uenige om vi skulle male huset(tomannsbolig) grått eller beige. Dagen etter våkner jeg til at de har malt sin del kongeblått i protest. Rart hvor mye man legger i naborelasjon. Anonymkode: 78c4a...db4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Gjett om jeg gjør! Naboen har to drittunger som hyler og skriker dagen lang i hagen. Mora er ikke noe bedre. Skriker til ungene til de hylgriner. Og når ungene griner lar hun de hyle. Og det gjelder også når hun ikke har skreket til de først. Og bare sitter å ser på. Anonymkode: fd388...a13
TML0802 Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 De fleste naboene mine er strålende, men vi har ei skikkelig sladrekjerring i oppgangen - og hun holder jeg meg langt unna. Vil ikke gå så langt som å si at jeg hater henne, men kan jeg unngå henne gjør jeg det; har nemlig ingen interesse av å hverken høre på sladderen hennes, eller bli sladret om. Samme dama nektet forøvrig å etterkomme pålegg fra brannvesenet om å fjerne møbler (som forøvrig var fulle av gamle ukeblader og annet rask - en diger skap/reolgreie) fra oppgangen, som delvis sperret nødutgangen, fordi "det har jo tross alt bare vært brann her en gang før" 😑 Ordna seg da styret ila henne dagbøter, takk og lov. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Jepp. Har en ganske desperat fyr som bor i den retningen jeg går tur med hunden. I det siste har jeg begynt å finne alterative ruter (over jorder og slikt) fordi han har stått i veien og ventet på meg når jeg skulle gå forbi. Jeg har snudd to ganger når jeg har sett han, han respekterer ikke personlige grenser tydeligvis, for han kom bare næremere når jeg rygget unna med hunden min og sa hun ikke er spesielt trygg på fremmede. Anonymkode: f4883...190
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 Naboen har tre store hunder som bjeffer dagen lang. Festlig. Ja, jeg tror jeg hater dem. Gleder meg til den dagen de flytter! Anonymkode: 64f23...9aa
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Naboen har tre store hunder som bjeffer dagen lang. Festlig. Ja, jeg tror jeg hater dem. Gleder meg til den dagen de flytter! Anonymkode: 64f23...9aa Dette er noe av det mest irriterende som fins. Hvordan orker de å høre på det selv, det lurer jeg på. Og hundene kan ikke ha det spesielt bra. Jeg har en nabo som har èn slik hund, og det er plagsomt nok. Tre er virkelig i overkant. Anonymkode: f4883...190
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 Bor heldigvis slik til at jeg er innhyllet av skog slik at jeg slipper å ense dem. Anonymkode: 25279...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 Tenker ikke stort over dem men er på hils med et par stykker. De bare er der egentlig Anonymkode: b0d19...ca0 1
Gjest JeSuisLouise Skrevet 3. september 2017 #12 Skrevet 3. september 2017 Hører nesten aldri naboene mine jeg. Virker av og til som om jeg bor i en spøkelsesblokk. I går hadde også utelyset gått utenfor her, og det var mørkt i alle vinduene i blokka.. det var litt creepy sånn midt på natta. Der jeg bodde før var det derimot alltid liv og røre, ble ganske irritert på naboen som skulle spille singstar hver helg fra kl 21-05 på natta. det vil si inntil de fikk klage etter noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå