AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Om tre uker skal jeg ta fagprøve som barne- og ungdomsarbeider. Er det noen som har gode tips til meg? Kjenner at jeg plutselig begynner å få litt panikk for hele greia! Jeg har ikke fått noe informasjon og aner ikke hva som venter meg. Anonymkode: e6be8...0e4
Gjest Mass Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 I slike yrker er evalueringen det viktigste. Få med deg alt av evt endringer, hva du kunne forbedret og gjort annerledes, hva du skulle gjort annerledes, utdype tanker og vurderinger som ble tatt under praktiseringen, hensyn du tok, og slikt. For det gjør ingenting om du må endre noe underveis så lenge du begrunner hvorfor (gjerne med fagmål). Stol på deg selv, ta styringen og "lat som" at de ikke er der. Viss du blir redd for at ting du gjør kan bli misforstått så tenk at det kan du heller ta i evalueringen.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Er det noen her som vil dele oppgaver de har fått på en fagprøve, kanskje? Jeg vet ikke engang hvilke type oppgaver man kan få. Eneste jeg vet er at det tidligere var tre dager, men at nå har de redusert til to? Anonymkode: e6be8...0e4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Gjør så mye som mulig på forhånd, skriv alt du kan så sparer du mye tid! F.eks det å skrive om arbeidsstedet ditt, alderstypiske trekk, velge hva slags aktiviteter du skal ha (fagområdene kan knyttes til det meste, små endringer kan gjøres der om nødvendig) ++. Er du i jobb på stedet du skal ta fagprøven? I så fall ville jeg snakket med andre som har tatt fagprøven, kanskje noen kan vise deg oppgavene sine? På min jobb har vi en perm med alle fagprøvene fra de som jobber der. Ta det med ro, pust med magen- det går bra! Lykke til! (jeg vet det er vanskelig, jeg fikk skikkelig panikk før min fagprøve, men bestod med høyeste karakter) Anonymkode: 55774...295
christinasmithh_ Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Hvis ting ikke går heeelt etter planen din ikke vær rett for å ta ting på sparket - bare husk og notere dette i evalueringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå