Gå til innhold

Solosang i kirken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bestilt sangere til å synge i kirken, hvor mye betalte dere, og hvor mange sanger ble sunget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke bestilt sangere, så jeg kan ikke si deg noen pris...

Men et vennepar av oss skal synge, og vi har landet på to sanger - men det kan hende vi omgjør den ene til salme/diktlesning!

Skrevet

Hei!

Jeg har vært i kontakt med to sangere.

Hun ene er sånn passe kjent, og skulle ha 2500-3000 for to sanger i vielsen. Hun andre er vel ikke kjent, men har visstnok sunget i mange bryllup, hun skulle ha ca 1000,-

Vi har ikke helt bestemt oss ennå hvordan vi gjør det!

Uansett, lykke til til dere andre!

Skrevet

Mamma synger i kor, og hun fikk to av sine kor-kolleger til å synge i bryllupet vårt. Tror hun betalte dem 300,- hver samt en flaske vin, og de sang da en sang som de kunne godt fra før og som var alldeles nydelig..... Ikke noe spes bryllups-sang, men den gjorde seg utmerket likevel.

Skrevet

En venninne av meg skal synge en sang i kirken for oss. Vi gir nok en blomsteroppsats e.l. som takk.

Skrevet

Vi har fått en som pleier å synge i den kirken vi skal gifte oss, betaler 500 kroner for 2 sanger.

Skrevet

Vi skal ha ei som vi kjenner ganske godt fra før som skal synge to sanger. Regner med vi gir henne 500 kroner og en gave som takk :P

Skrevet

Min kjæres bror og kona hans skal synge 1 sang i kirken + at kona skal synge 1 sang på festen. De er veldig veldig flinke så vi gleder oss veldig.

Å blir vel gitt 1 flaske med vin eller no blomster.

Skrevet

Ellen Nikolaysen sang hos oss. Betalte 2000,- for 2 sanger og koring under salmene.

Veldig fornøyde var vi :-)

Skrevet

Min lillesøster og lillebror sang for oss i kirken. Utrolig flott og rørende...

Betalte ingenting, men de fikk spise så mye kaker de bare ville etterpå :hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...