Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av FrkOline
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er en rebound 

Anonymkode: f2a61...076

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en rebound 

Nei det har vi snakket om og sånne ting tror han ikke på. Vi ventet lenge med å ha sex også. Ville bli kjent først :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du er rebounden hans og kommer aldri til å bli kjæresten hans. Avslutt før du blir enda mer såra og utnytta....

Anonymkode: 6f3dc...95f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, FrkOline skrev:

Nei det har vi snakket om og sånne ting tror han ikke på. Vi ventet lenge med å ha sex også. Ville bli kjent først :) 

"Sånne ting" "tror han ikke på" ? Like diffust som menn som sier "vi tar det som det kommer" velvitende om at de ikke vil binde seg og holder dama på gress som pulevenn i 2 år.

Så veldig lenge venting med sex kan det umulig være, for det ble jo slutt med han og eksen for bare 2,5 måneder siden, det er ingenting,  og dere to har jo bare holdt på i 1,5 måned , det er ingenting!

Han trekker seg unna når du blir for kjæreste og han har sagt at bare vil bli kjent, ergo bare vil ha selskap fordi han er vant med å ha en dame rundt seg og det blir for brutalt å plutselig aldri ha det.

Du skriver selv at du vet at du legger mye mer i dette enn han, så hva spør du om egentlig?
Slutt å hopp i feller, jeg tror ikke dette vil ende godt :(

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er rebounden hans og kommer aldri til å bli kjæresten hans. Avslutt før du blir enda mer såra og utnytta....

Som jeg har skrevet er vi åpne og ærlige om alt. Han er ikke av typen som utnytter. Han bruker meg ikke som rebound. Rebound er jo når man har "trøstesex". Det var han som gjorde det slutt med eksen og han er heller ikke lei seg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Sånne ting" "tror han ikke på" ? Like diffust som menn som sier "vi tar det som det kommer" velvitende om at de ikke vil binde seg og holder dama på gress som pulevenn i 2 år.

Så veldig lenge venting med sex kan det umulig være, for det ble jo slutt med han og eksen for bare 2,5 måneder siden, det er ingenting,  og dere to har jo bare holdt på i 1,5 måned , det er ingenting!

Han trekker seg unna når du blir for kjæreste og han har sagt at bare vil bli kjent, ergo bare vil ha selskap fordi han er vant med å ha en dame rundt seg og det blir for brutalt å plutselig aldri ha det.

Du skriver selv at du vet at du legger mye mer i dette enn han, så hva spør du om egentlig?
Slutt å hopp i feller, jeg tror ikke dette vil ende godt :(

Vi ventet et par uker. 

Egentlig dumt av meg å skrive dette på kg egentlig. For er umulig for andre å si når ingen kjenner denne mannen. Han bruker meg ikke som rebound og når vi snakker sier han "når eller hvis vi blir kjærester" osv. For meg er ikke dette vi har et rebound forhold.  

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FrkOline skrev:

Som jeg har skrevet er vi åpne og ærlige om alt. Han er ikke av typen som utnytter. Han bruker meg ikke som rebound. Rebound er jo når man har "trøstesex". Det var han som gjorde det slutt med eksen og han er heller ikke lei seg. 

Det kan du strengt talt ikke vite siden du bare har kjent han i 1,5 måned.
Og jeg vil si rebound ikke nødvendigvis er for å trøste seg, men etter et brudd vil mangelen på sex skape frustrasjoner og mangelen på selskap gjøre at man føler seg ensom siden man er vant til å ha noen rundt seg. Det er en omstillings-vane-sak i mine øyne og ikke bare for den personen som ble dumpet.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. lenge? Han gjorde det slutt for 2,5 mnd siden og dere har holdt på 1,5 mnd. Lenge passer overhodet ikke inn i regnestykket! 

Og så har han att på til møtt datteren din! Altså, hallo? :klaske:

Tipper hun har møtt mange flere pulevenner og typer i løpet av levetiden sin.

I min verden så introduserer en god far eller mor kun potensielle fremtidige partnere for barna sine, og da først etter at det virkelig er blitt seriøst og stabilt forhold.

Haha, ventet lenge med sex liksom.. og kjent hverandre i kun 1,5 mnd.. *ristepåhodet*

Anonymkode: 5b754...5f3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker er ikke alltid så bevisste at de kan intellektualisere og forklare hvorfor de gjør som de gjør. Selv ikke for seg selv. Du forutsetter at de er det, noe som er ønsketenkning. Mange som går ut av forhold søker nye allianser, det må ikke være sex, men det er noe å holde i så man ikke føler seg så alene, mens man finner ut av seg selv og sin nye situasjon. Det kan være så enkelt som at man ikke er klar for er nytt seriøst forhold, selv om det ikke står på personen. Men man kan også bli klar etterhvert. Du burde ta ting litt rolig, når du merker at han trekker seg unna.

Anonymkode: 0ad2d...44c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er datteren din? Er ikke det litt tidlig å introdusere han for datteren din, hvis dere ikke er sammen enda? Spørs jo selvsagt hvor gammel datteren din er, og om hun forstår noe av dette... Men hvis hun faktisk er ganske liten (1-10 år) burde du ha ventet.

Barn kan bli forvirret og usikker om det kommer inn en ny mann i livet deres. Du burde ha ventet til dere har blitt sammen og vært offisielt par i noen månender. Blir jo rart om det ikke blir noe mer i mellom dere, og datteren din begynner å spørre etter han. Hva skal du si da? Dere har jo bare holdt på i 1,5 månender og det er ikke lenge.

Anonymkode: b463a...bd2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var slutt bare en måned før dere begynte å holde på.  Senga har knapt rukket å blitt kald etter exen..  Han vil vente å se.. Du legger mer i det enn han. Han er vant til å ha selskap av en dame så han vet ikke hva singel er enda. Og han sier at du ikke er en rebound, vel... Det er hva han sier. Ord har ingen betydning når handling sier noe annet. Det er uansett i ettertid dere vil forstå at det bare var nettopp det. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Så, han dumper dama si, men det er mye som foregår i hodet hans og han er ikke klar for at dere skal kalle dere kjærester. Greit det, men da bør du sette noen grenser for deg selv også. Du kan ikke la ham holde deg i usikkerhet for alltid.

Hvis han feks om tre mnd fortsatt ikke vil kalle deg kjæreste, er han vel singel, og du også singel, og du kan treffe andre menn også. 

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha.. lenge? Han gjorde det slutt for 2,5 mnd siden og dere har holdt på 1,5 mnd. Lenge passer overhodet ikke inn i regnestykket! 

Og så har han att på til møtt datteren din! Altså, hallo? :klaske:

Tipper hun har møtt mange flere pulevenner og typer i løpet av levetiden sin.

I min verden så introduserer en god far eller mor kun potensielle fremtidige partnere for barna sine, og da først etter at det virkelig er blitt seriøst og stabilt forhold.

Haha, ventet lenge med sex liksom.. og kjent hverandre i kun 1,5 mnd.. *ristepåhodet*

Anonymkode: 5b754...5f3

Hvorfor så frekk?? Har du ikke noe bedre å finne på? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er datteren din? Er ikke det litt tidlig å introdusere han for datteren din, hvis dere ikke er sammen enda? Spørs jo selvsagt hvor gammel datteren din er, og om hun forstår noe av dette... Men hvis hun faktisk er ganske liten (1-10 år) burde du ha ventet.

Barn kan bli forvirret og usikker om det kommer inn en ny mann i livet deres. Du burde ha ventet til dere har blitt sammen og vært offisielt par i noen månender. Blir jo rart om det ikke blir noe mer i mellom dere, og datteren din begynner å spørre etter han. Hva skal du si da? Dere har jo bare holdt på i 1,5 månender og det er ikke lenge.

Anonymkode: b463a...bd2

Hun er 1 år og han ble introdusert som en venn. Det føltes riktig og han ønsket og møte henne. Syns ikke det var et dårlig valg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...