Gå til innhold

Har du en spesiell fetisj?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 11.8.2017 den 3.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig forelska i en tegneseriefigur. Blir så sinnsykt tent av å se på ham, hender jeg onanerer til ham, og har også flere ganger hatt et bilde av ham hvor jeg så har kysset på det. Sikkert litt spesielt, men han er bare skikkelig bedårende :rodmer::rodmer::rodmer:

Anonymkode: 217a3...383

Mikke Mus?

Anonymkode: 7014d...1bd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 11.8.2017 den 3.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig forelska i en tegneseriefigur. Blir så sinnsykt tent av å se på ham, hender jeg onanerer til ham, og har også flere ganger hatt et bilde av ham hvor jeg så har kysset på det. Sikkert litt spesielt, men han er bare skikkelig bedårende :rodmer::rodmer::rodmer:

Anonymkode: 217a3...383

Jeg var sykt forelsket i modesty blaise når jeg var tennåring☺️  

Skrevet
På 16/8/2017 den 14.17, copro skrev:

Vdr rimming og sex i det fri: Har en fantasi om å gjøre avtale med en kvinne eller flere om møtes på stranden. Dette er noe jeg såvidt også har gjort tidligere, og jeg skal ligge i skogen ovenfor stranden og vente på at hun/de må på toalettet. Hun/de går til avtalt sted og huker seg over ansiktet mitt og mottar rimming, gjerne mens de tisser og trykker slik at lukkemuskelen hovner opp og åpner seg og tunga glir lettere og dypere inn. Dersom hun/de må de tømme tarmen så lar de det stå til i munnen min for deretter å bli rimmet og tungevasket. Nytelsen skal selvfølgelig være i fokus for alle parter. :)

Slikke rumpehullet til en person med bæsj i? 

Anonymkode: da2fa...59c

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slikke rumpehullet til en person med bæsj i? 

Javisst, hvis det er bæsj i rumpa hennes så slikker jeg selvfølgelig også bæsjen når jeg slikker rumpa. Meningen er jo at hun skal nyte det hele, enten fordi hun syes det er fysisk deilig og/eller fordi det er mentalt deilig og gir henne en tilfredsstillelse. Jeg elsker å slikke, og dersom hun nyter hele eller deler av dette så skal jeg virkelig love at jeg gjør det. Det høres sikkert underlig ut, men denne eller lignende situasjon er noe av det vakrete og deiligste som finnes for meg. Myk-/vaniljesex kombinert med det som ligger litt til side for A4 er noe jeg setter stor pris på, det er bare slik jeg er og har vært gjennom de siste 30 årene av mitt liv. :)

Skrevet
1 time siden, copro skrev:

Javisst, hvis det er bæsj i rumpa hennes så slikker jeg selvfølgelig også bæsjen når jeg slikker rumpa. Meningen er jo at hun skal nyte det hele, enten fordi hun syes det er fysisk deilig og/eller fordi det er mentalt deilig og gir henne en tilfredsstillelse. Jeg elsker å slikke, og dersom hun nyter hele eller deler av dette så skal jeg virkelig love at jeg gjør det. Det høres sikkert underlig ut, men denne eller lignende situasjon er noe av det vakrete og deiligste som finnes for meg. Myk-/vaniljesex kombinert med det som ligger litt til side for A4 er noe jeg setter stor pris på, det er bare slik jeg er og har vært gjennom de siste 30 årene av mitt liv. :)

Jeg forstå overhodet ikke hva som er opphissende med avføring, men aksepterer selvfølgelig at andre har det annerledes. Men lurer på: Er dette kun en fantasi, eller lever du det ut? Hvordan treffer man likesinnede? Blir du ikke syk av å «spise» avføring?

Anonymkode: e8878...b85

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstå overhodet ikke hva som er opphissende med avføring, men aksepterer selvfølgelig at andre har det annerledes. Men lurer på: Er dette kun en fantasi, eller lever du det ut? Hvordan treffer man likesinnede? Blir du ikke syk av å «spise» avføring?

Anonymkode: e8878...b85

Selvfølgelig lever jeg det ut når anledningen byr seg, det skriver jeg jo også. Det handler jo om seksuell handling mellom oppegående friske mennesker hvor vi kan utfylle hverandres lyster. Jeg spiser ikke avføring i ordets rette forstand til vanlig, men jeg svelger selvfølgelig noe da det er uunngåelig når man får det i munnen, og jeg har heller aldri blitt syk eller følt meg dårlig av den grunn. Men til gjengjeld har jeg vært utrolig kåt, eller vi har vært kåte begge to. Jeg har truffet noen få gjennom nettet, men de fleste har vært kjærester eller faste elskerinner hvor vi har funnet ut av dette sammen. Det er utrolig intimt og gir derfor veldig sterk følelse som er vanskelig å forklare uten å ha kjent litt på det selv. For nærmere/diskret info er jeg å nå på pm, hvor man kan snakke uten å bli kommentert.

Skrevet

Vi liker å tisse på hverandre, og å se den andre tisse generelt. Jeg er litt misunnelig på ham fordi det er lettere for ham å slå lens i det fri/på offentlige steder, enn for meg. Det er litt rart, fordi jeg har ikke tent på det med noen tidligere partnere. Det er bare med ham jeg liker det.  Jeg føler meg som et fritt barn som får leke, på en sexy måte. 

Anonymkode: 35ef7...847

Skrevet
6 timer siden, copro skrev:

æsj.

Skrevet

Mannen min liker at jeg setter meg på ham når han sitter på toalettet. Da tisser jeg på ham, så det renner nedover pikken hans :) 

Anonymkode: 8bf0a...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...