Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 20 år, men ser mer ut som en 15-åring enn noe annet. Høyden min hjelper vel heller ikke på, da jeg er 155 cm.. Mitt unge utseende har har hindret meg både i skole- og jobbsammenheng, og også i kjæresteforhold. Føler ingen tar meg seriøst på grunn av dette, i alle fall ikke på jobb der alle snakker til meg som om jeg skulle vært et barn. Det har de ingen grunn til, vil si jeg oppfører (og kler) meg modent og normalt etter min alder. Hvordan kan jeg få meg selv til å se eldre ut? Skal snart begynne å studerere, og er desperat etter råd! 

(Vet ikke hvor jeg skal plassere dette innlegget??) 

Anonymkode: fa880...c5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare 20. Hvordan kan de at du ser yngre ut  ha hindret deg i i skolesammenheng? Jeg forstår at det kan være en ulempe i noen yrker.

Anonymkode: 93131...382

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem. Har du et rundt ansikt? Viss du virkelig er ute etter råd, så går det an å ta botox i kjeven for å slanke ned fjeset. Fettsuge dobbelthake dersom du har det. Er ofte de tingene som får man til å se ung ut.

Hårfrisyren har mye å si. De fleste ser eldre ut med litt mørkere hår, halvlangt og oppklippet. Man ser yngre ut om man har superlyst laangt stritt hår. 

Smink deg eldre. Jo mer definisjon i ansiktet, dess eldre ser man ut. Konturer og bruk mye sminke. Litt eyeliner under øynene hjelper på og bruk mørk øyenskygge (brun/grå/svart). Litt brunaktig lebestift får man til å se mer voksen ut. Er du veldig tynn så hjelper det å legge på seg slik at man får former.

Anonymkode: cad2c...ef9

Skrevet

Om noen år kommer til du til å prise Gud for at du ser noen år yngre ut enn du egentlig er. Skjønner at dette er et problem for deg siden du har hatt disse opplevelsene. Men du er bare 20 år. Jeg vet du føler deg voksen og ferdig modnet kanskje, men du har et helt haaav foran deg når det kommer til å bli voksen enda. Og det mener jeg ikke noe som helst negativt med kjære deg. Du skal oppføre deg som 20 når du er 20 osv... Vær deg selv uansett alder. Og for å få et mer voksent utseende så kan du passe på å ikke bruke veldig barnslige frisyrer som for eksempel fletter på sidene ;) Det kan også være lurt å for eksempel bruke briller når du skal på jobbintervju og lignende. Trenger ikke å være styrke i de. Ta på deg noen litt solide høyhælte sko også for å få en flott holdning og litt mer høyde på intervju og lignende. Og husk at folk som ikke tar deg alvorlig bare fordi du har et litt "barnslig" utseende er ikke noe å samle på. Den kjæresten som er ment for deg kommer til å digge deg for den du er. Både inni og utenpå. 

Anonymkode: 1462d...95a

Skrevet

1. Ikke bruk spf, men pass på og ikke bli solbrent

2. Gni deg i øynene

3. Tegn inn noen rynker

4. Få tørr hud

5. Røyk litt, men vær forsiktig

6. Kle deg som en gammel dame

7. Ikke overdriv sminken

8. Bruk en BH som forstørrer puppene

9. Farg håret grått

10. Ikke bruk øyekrem

11. Farg håret mørkere

12. Bruk eyeliner under øyet

13. Ikke ta vare på huden din

14. Ta solarium

15. Bli litt overvektig

16. Sov lite

17. Gjør mye mimikk

18. Klipp håret

Men vær forsiktig, ta vare på deg selv uten å utsette deg for en altfor stor ødeleggelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...