AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Jeg kan ikke fordra når alt skal være i sølv, glitter, diamanter og engler. Jeg blir fysisk dårlig! Anonymkode: 7865b...c85 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Shabby chic, Black design, bohus-stil Anonymkode: d74ae...7e6 2
super-s Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Når det er altfor mye pynt og detaljer så det blir way over the top. Gjerne med masse skinn, pels og dilldall.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Min stil er klassisk stilløs. Hva syns dere om den stilen? Anonymkode: 06ad6...2cd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 "Home" skilt, engler, små skilt med "dype" tekster.. 😂 Shabby chic generelt.. Anonymkode: ee4da...632 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min stil er klassisk stilløs. Hva syns dere om den stilen? Anonymkode: 06ad6...2cd Føler dette kan være såmangt.. Har du link til bilde av stilen din f.eks? Anonymkode: ee4da...632 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Syns mange har det koselig hjemme selv om de har en stil jeg ikke ville hatt, er ikke alle som ville hatt min ganske minimalistiske stil heller. Mitt absolutte hatobjekt er nips, ørten små figurer som samler støv og velter bare du ser på dem. Og hekleduker over seteryggen på stoler og sofa, gjerne akkompagnert av tvkanne på furusalongbordet og minst to askebeger ved siden av. Anonymkode: 6c719...8ea 9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Jeg liker ikke shabby chic, med pallebord o.l.. Det hater jeg intenst! Misliker også minimalistisk stil med mye grått og hvitt interiør. Det blir for dødt og sterilt. Og så liker jeg heller ikke slike tekster og sitater på veggene. Har en venninne som har klistret opp dette over alt i huset. En tekst eller to er ok, men mer enn det blir bare ultra-harry. Ellers liker jeg at folk våger å bryte med trender, og heller velger å satse på en stil etter eget hjerte og hode. Er mye som kan være fint, så lenge det er varme og personlighet i det. Anonymkode: 43567...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Den upersonlige, som tatt ut av bohus eller skeidarreklamen, hat! Eller den amerikanske maksimalismen, får vondt i magen av amerikanske boligprogrammer. Elsker den skandinaviske minimalismen, men gjerne med innslag av noen få knalle farger, ikke kun hvitt, sort grått. Har for så vidt ingen utpreget stil gjennomgående i hele huset. Stua er lys og enkel, soverommet mørkt og sexy, vinterhagen er romantisk uten å være shabby... Forskjellig rom skal gi forskjellig følelse... synes jeg da;) Anonymkode: 7d348...610
Roci Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Jeg synes ikke at interørstil er så viktig at jeg har så sterke følelser som "hat", men jeg er heller ikke spesielt begeistret for Shabby Chic-stilen, og liker heller ikke store, tunge og massive møbler og mye mørke farger. Liker best en blanding av skandinavisk/minimalistisk/retrostil. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 5 timer siden, Roci skrev: Jeg synes ikke at interørstil er så viktig at jeg har så sterke følelser som "hat", men jeg er heller ikke spesielt begeistret for Shabby Chic-stilen, og liker heller ikke store, tunge og massive møbler og mye mørke farger. Liker best en blanding av skandinavisk/minimalistisk/retrostil. Noe jeg igjen synes er pregløst og stygt. Spesielt retro som i teakmøbler og andre retro møbler fra den perioden. Det er bra vi alle er forskjellige og liker forskjellige ting.😊 Anonymkode: bf942...7b6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 Chubby chick! Det er heslig. Anonymkode: b11d0...8d8
92Caroline Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 Spinkle tremøbler. Alt med shabby chic. Og bokstaver, "home" og "love" og denslags skvip. 1
Grønt blad Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Jeg hater ingen interiørstiler, men det er veldig mye jeg aldri ville hatt selv. Liker dog å komme på besøk til noen som har en helt annen interiørstil enn meg, spesielt om de ikke bytter den ut selv om den er umoderne. Synes det er forfriskende at vi liker ulike stiler. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #16 Skrevet 9. august 2017 Helhvite interiør. Har alltid tenkt at det må være nevrotikere som bor slik. Interiør i svart og hvitt. Gratulerer med å bruke den vanligste kontrasten som finnes. Kjeedelig. Anonymkode: 434f2...2f6
Nettmagica Skrevet 9. august 2017 #17 Skrevet 9. august 2017 På 8. august 2017 den 22.26, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke fordra når alt skal være i sølv, glitter, diamanter og engler. Jeg blir fysisk dårlig! Anonymkode: 7865b...c85 Veldig enig!
Roci Skrevet 9. august 2017 #18 Skrevet 9. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe jeg igjen synes er pregløst og stygt. Spesielt retro som i teakmøbler og andre retro møbler fra den perioden. Det er bra vi alle er forskjellige og liker forskjellige ting.😊 Anonymkode: bf942...7b6 Retro er heldigvis mye mer enn teak - jeg er heller ikke så glad i akkurat det Men det er elementer i retrostilen jeg liker, på samme måte som jeg liker elementer av skandinavisk design og minimalistisk stil.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #19 Skrevet 11. august 2017 Et hjem i minimalistisk stil i typisk "dansk design" stil har jeg fått nok av. I tillegg syns jeg helt glatte skinnende flater er stygt, type høyglans bord/møbler, høyglanskjøkken og blanke fliser på bad og gang. Jeg syns imidlertid noe dansk design kan være pent om det ikke tar av samt er veldig minimalistisk. Spesielt stygt syns jeg om det er mye hvitt og sånn lys trefarge som de gjerne ofte kombinerer. Anonymkode: f3170...5fe 1
Jacklost Skrevet 11. august 2017 #20 Skrevet 11. august 2017 Hjem uten personlighet men som bare skriker "penger".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå