Gå til innhold

Kjøp av sovesofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg studerer og bor dermed i hybel som er veldig liten. Jeg har tidligere hatt to enkle senger som jeg har brukt som en dobbelseng, men har nå bestemt meg for å gå til innkjøp av en sovesofa da sengene tar alt for stor plass. MEN jeg sliter med å velge en sofa som er god nok til å bruke året rundt, og derfor trenger jeg tips fra dere.

Der er også et pluss at sofaen ikke er altfor kostbar, samtidig som den har en "puff" tilsvarende den under.

Har sett på denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39216754/ 

Takk for god hjelp på forhånd!

Ms. Metten

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en overmadrass som du kan legge på. Da blir de bedre med en gang :) 

Anonymkode: 776a3...143

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde Friheten sovesofa fra IKEA, som jeg brukte i ett år. Solgte den fordi jeg flyttet. Den var utrolig god å sove på, jeg hadde en overmadrass som jeg brukte. Jeg var veldig fornøyd med den, og den så nesten ut som ny når jeg solgte den etter ett år. Mitt beste tips er å dra på IKEA og prøve ut sovesofaene der😊

Link til sofaen jeg hadde: https://m2.ikea.com/no/no/products/148/50341148.html

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du ha året rundt sovesofa må du gå for en dyr en. Min kostet 35 tusen og har ordentlig madrass . Du bare ruller ut ryggen. Hovden sovesofa   https://www.soveromsbutikken.no/products/bedinside-140cm-sovesofa-hovden

Anonymkode: 33410...78c

Jeg har en som ligner, den kostet litt over tolvtusen, var på salg. Kjøpte på Bohus eller Skeidar. God å ligge på, men den kunne vært bedre å sitte på. Jeg er liten så må ha pute bak for å støtte ryggen.

Anonymkode: 805d0...b78

Skrevet
På 10.8.2017 den 9.07, AnonymBruker skrev:

Jeg har en som ligner, den kostet litt over tolvtusen, var på salg. Kjøpte på Bohus eller Skeidar. God å ligge på, men den kunne vært bedre å sitte på. Jeg er liten så må ha pute bak for å støtte ryggen.

Anonymkode: 805d0...b78

Men den jeg har er supergod både å ligge i og å sove i . Dyr men verdt pengene

Anonymkode: 33410...78c

Skrevet

Kan signere på at Friheten fra IKEA er god!

Skrevet

Vi har Friheten fra IKEA. Selv med overmadrass synes både vi og svigers som har fått gleden av å ligge på den, at den er veldig hard. Den er også veldig hard å sitte i. 

Helt ok for noen dagers bruk, men om det skulle vært som erstatning for seng du skal bruke hele tiden, hadde jeg aldri kjøpt den. 

Anonymkode: 673e9...b41

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har Friheten fra IKEA. Selv med overmadrass synes både vi og svigers som har fått gleden av å ligge på den, at den er veldig hard. Den er også veldig hard å sitte i. 

Helt ok for noen dagers bruk, men om det skulle vært som erstatning for seng du skal bruke hele tiden, hadde jeg aldri kjøpt den. 

Hvilken overmadrass var det dere brukte? Vurderer sterkt Friheten fra IKEA, og legge en del penger i en overmadrass i tillegg til sovesofaen.

Skrevet
15 timer siden, Ms. Metten skrev:

Hvilken overmadrass var det dere brukte? Vurderer sterkt Friheten fra IKEA, og legge en del penger i en overmadrass i tillegg til sovesofaen.

Husker ikke helt hva den het, Trodal, kanskje? Ihvertfall noe på T. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...