AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Teksen sier sitt:) Anonymkode: ab16b...033
Perfectlyimperfekt Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Hver 1-2 time kanskje,noen ganger mer,noen ganger mindre. Kommer jo helt ann på om vi er veldig opptatt på jobb eller fritiden. Men hvis vi begge har mulighet snakker i vi sammen så mye vi kan.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Perfectlyimperfekt skrev: Hver 1-2 time kanskje,noen ganger mer,noen ganger mindre. Kommer jo helt ann på om vi er veldig opptatt på jobb eller fritiden. Men hvis vi begge har mulighet snakker i vi sammen så mye vi kan. Hvor lenge har dere datet? Rett og slett nysgjerrig fordi jeg lurer på om min er interessert eller ikke:) Anonymkode: ab16b...033
Perfectlyimperfekt Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere datet? Rett og slett nysgjerrig fordi jeg lurer på om min er interessert eller ikke:) Anonymkode: ab16b...033 Vi har datet i litt over 2 mnd ca. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, Perfectlyimperfekt skrev: Vi har datet i litt over 2 mnd ca. Hvordan var det på starten? Anonymkode: ab16b...033
Perfectlyimperfekt Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Vi hadde ofte lange samtaler både på meldinger og på tlf og snappet hele tiden. Gikk det mer enn en time så fikk jeg snap med engang. Du merker hvis han prioriterer deg og tenker på deg gjennom dagen. Nå snakker vi jo også mye,men mest i tlf. Og vi møtes så ofte vi kan. 1
Prelunia Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 Sender i hvert fall noen snapper om dagen. Noen dager snakker vi mye sammen, andre dager sender vi kanskje 5-6 snapper fram og tilbake. Snakker ikke så mye på meldinger, og lite på telefonen. Men både han og jeg er sånn som ikke er så glad i å sende meldinger og får fnatt av å hele tiden være på telefonen.. Liker heller å snakke med hverandre ansikt til ansikt. Jeg har datet noen som skal sende meldinger like ofte som noen av dere skriver og ikke ha en pause på mer enn noen timer, og jeg har fått like fnatt hver gang. Ikke fordi jeg ikke har vært interessert, men jeg er bare ikke den typen som sender lange meldinger HELE tiden.. Ikke skjønner jeg at folk har tid til det heller. Når jeg er sosial med andre mennesker rører jeg omtrent ikke mobilen en gang. Jeg liker å være tilstede. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, Prelunia skrev: Sender i hvert fall noen snapper om dagen. Noen dager snakker vi mye sammen, andre dager sender vi kanskje 5-6 snapper fram og tilbake. Snakker ikke så mye på meldinger, og lite på telefonen. Men både han og jeg er sånn som ikke er så glad i å sende meldinger og får fnatt av å hele tiden være på telefonen.. Liker heller å snakke med hverandre ansikt til ansikt. Jeg har datet noen som skal sende meldinger like ofte som noen av dere skriver og ikke ha en pause på mer enn noen timer, og jeg har fått like fnatt hver gang. Ikke fordi jeg ikke har vært interessert, men jeg er bare ikke den typen som sender lange meldinger HELE tiden.. Ikke skjønner jeg at folk har tid til det heller. Når jeg er sosial med andre mennesker rører jeg omtrent ikke mobilen en gang. Jeg liker å være tilstede. Skjønner folk er forskjellige! Er ny når det gjelder dating, så hva er sikkere tegn på at daten er interessert. Syntes det å date er vanskelig Anonymkode: ab16b...033
Perfectlyimperfekt Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner folk er forskjellige! Er ny når det gjelder dating, så hva er sikkere tegn på at daten er interessert. Syntes det å date er vanskelig Anonymkode: ab16b...033 Er han intressert vil han vite alt om deg,han vil treffe deg og finne på ting med deg utenom soverommet. han viser at han prioriterer deg og setter av tid til deg. Nå kommer det jo også ann på hvor lenge man har datet selfølgelig,men en sikkelig mann vil aldri spille spill å la deg lure på om han er intressert eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner folk er forskjellige! Er ny når det gjelder dating, så hva er sikkere tegn på at daten er interessert. Syntes det å date er vanskelig Anonymkode: ab16b...033 Jeg har nå datet et og et halvt år etter siste forhold og synes fortsatt det er vanskelig!😉 Anonymkode: 47835...6ec
Gjest Sonic Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 Vi snakker 30-60 min tilsammen gjennom en hel dag, går mest i messenger og snap. Hadde det vært opp til meg hadde vi snakket med hverandre hele dagen Bor 3 timer fra hverandre
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 Før vi har møttes blir det gjennomsnittlig 2-3 meldinger om dagen. Noen dager uten kontakt. Så blir det mer og mer. Men timesvis med meldinger blir det ikke. De første ukene blir det gjerne bare å avtale neste date. Foretrekker å bli kjent ansikt til ansikt Anonymkode: cf09c...482 1
Kraula Skrevet 10. august 2017 #13 Skrevet 10. august 2017 Sender fra 2-12 snaps til dagen, chatter litt i snap innimellom. Har datet i cirka 6 mnd. Som Prelunia liker verken jeg eller han heller så godt å skrive lange meldinger, da hadde vi trolig ikke svart så mye. Foretrekker face2face. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #14 Skrevet 10. august 2017 På 8/8/2017 den 22.44, Perfectlyimperfekt skrev: Vi hadde ofte lange samtaler både på meldinger og på tlf og snappet hele tiden. Gikk det mer enn en time så fikk jeg snap med engang. Du merker hvis han prioriterer deg og tenker på deg gjennom dagen. Nå snakker vi jo også mye,men mest i tlf. Og vi møtes så ofte vi kan. Huff, det hørtes rett og slett bare ufattelig slitsomt ut. Husk TS at dette ikke nødvendig vis passer for alle. Og det betyr ikke at han ikke er interessert. Anonymkode: d3129...85c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #15 Skrevet 10. august 2017 17 timer siden, Sonic skrev: Vi snakker 30-60 min tilsammen gjennom en hel dag, går mest i messenger og snap. Hadde det vært opp til meg hadde vi snakket med hverandre hele dagen Bor 3 timer fra hverandre Huff, så slitsomt. Anonymkode: d3129...85c
Gjest Sonic Skrevet 10. august 2017 #16 Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Huff, så slitsomt. Anonymkode: d3129...85c Deg om det
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #17 Skrevet 10. august 2017 Dette lurer jeg også på!.. Har vært på en tinder date, og nå er han på telttur. Prøver å ikke mase jeg Han sender MANGE snapper hele dagen, men vet ikke om de er myntet på meg. Typ selfies, tur bilder, selfie med "nå er det natt". Hvis jeg svarer på en snap eller to er det ikke alltid han svarer tilbake. Skulle møtes idag om han kommer hjem men har ikke hørt noe. Vi er voksne begge to, men føler meg som en usikker tenåring. Vet vi bare har møttes en gang, men vil jo gjerne bli kjent med han. Dette er til å bli crazy av..😏 Anonymkode: 8c783...ba7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #18 Skrevet 10. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff, det hørtes rett og slett bare ufattelig slitsomt ut. Husk TS at dette ikke nødvendig vis passer for alle. Og det betyr ikke at han ikke er interessert. Anonymkode: d3129...85c Er det ikke sånn at hvis man er forelsket så ønsker man å snakke mest mulig sammen? skjønner ikke de som ikke snakker med hverandre på en hel dag heller,må jo dø ut hvis man ikke kommuniserer å viser interesse for dem andre ? Anonymkode: a5dd6...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #19 Skrevet 10. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke sånn at hvis man er forelsket så ønsker man å snakke mest mulig sammen? skjønner ikke de som ikke snakker med hverandre på en hel dag heller,må jo dø ut hvis man ikke kommuniserer å viser interesse for dem andre ? Anonymkode: a5dd6...ac7 Nei, det blir bare ekstra koselig og lidenskapelig når man først treffes. Det gjør godt for forholdet å savne hverandre litt😊 Anonymkode: d3129...85c 2
Prelunia Skrevet 10. august 2017 #20 Skrevet 10. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke sånn at hvis man er forelsket så ønsker man å snakke mest mulig sammen? skjønner ikke de som ikke snakker med hverandre på en hel dag heller,må jo dø ut hvis man ikke kommuniserer å viser interesse for dem andre ? Anonymkode: a5dd6...ac7 Nei, dør ikke ut her i hvert fall.. Vi stoler på hverandre og er så trygge på hverandre at vi ikke automatisk tror at det er noe galt og at den andre ikke liker oss selv om vi ikke har kontakt hele tiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå