AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Uten (kjente) giftige stoffer og så videre. Kan vi ikke ha en tråd for det, da? Det virker som "alle" anbefaler Reima når det kommer til yttertøy til barn. Reima er dyrt, og ikke alt er like bra. Bare så det er sagt. Selv om mye av det også er bra Hvilket yttertøy er du fornøyd med, og hvor mye kostet det? Anonymkode: 9dcd5...30a
atropos Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Jeg kjøper nesten bare på salg, så pris blir litt misvisende, men siste kjøp var parkdress fra vill til ca 400 kr. Synes vill er et bra merke, og det er ofte på kampanje på Coop obs bl.anna.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Nå har ikke jeg prøvd ut masse forskjellig, men er veldig fornøyd med regntøyet fra kattnakken, men det er jo litt dyrt da. Jeg har bare kjøpt det på 50% på babyshop når sesongen er over, så han har det til neste. Ellers syns jeg også softshelldressene til name it er veldig gode. Og parkdressene til reimatec. Anonymkode: 8d477...8d8
Rotemor Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Coop OBS har virkelig imponert meg når det kommer til vintertøy. Særlig det forede regntøyet dere. 1
Minlillelykke Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Vi kjøper kun på salg, men av regntøy har vi vært innom reflex og navigare. Guttungen blir igjennomvåt av begge. Denne gangen kjøpte vi stormberg. Spent på om det hoder til forventningene. Av dresser kjøper vinstortsett reflex og didrikson. Betalt 500 og 700 for de på salg. Vært veldig fornøyd. Bruker dockboots på vinteren. Coop obs har de ofte til 299
murray Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Vi har arvet en dress fra reima og det er den beste vi har. Vi har også en arvet dress fra KappAhl som er fin, men den slår ikke reimaen.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Er godt fornøyd med parkdress fra Stormberg og vinterdress fra Europris, i alle fall i forhold til prisen. Begge kjøpt på salg til hhv. 200 og 100 kroner. Av regntøy har vi pleid å bruke Line One fra XXL (248,-) eller Helly Hansen Voss (tilbud på XXL til 349,- nå). Begge funker fint. HH er litt mykere og virker mer behagelig, men mulig det gjør at det også er mindre tett? Har ikke hatt noe stort problem med våte klær i noen av dem, men vi har ikke et barn som bader i søledammer heller. Han bare hopper i dem. Og det har de holdt bra til. Anonymkode: 1f184...3e8
Olsen Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Av de billigste ytterklærne er jeg godt fornøyd med Europris sin vinterdress. Også Reflex har gode, rimelige dresser. Jeg er ikke glad i vintertøy med fleecefor- bedre med glatt for. Så kan barnet heller ha på ull eller fleece. Regntøy er ofte kjøpt i merket Reflex, Helly-Hansen. Også regntøy fra Spar-kjøp gjør nytten. Særlig hvis man trenger rimelige regnbukser hvis slitasjen er stor. Har hatt flere ulike merker kjøpt når det er tilbud/salg. Alle har fungert. Unngår foret regntøy. Støvler vil jeg helst ha fra Tretorn eller Viking. Finnes ulike tilbud. Stødige støvler med gode såler. Vintersko fra Viking kjøpes på salg våren før- har gått bra så langt. Dock Boots er gode- mine barn har likt dem godt. Må tørkes daglig når de er i bruk. Votter fra Hestra er jeg mest fornøyd med. Godt ullfor.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Av regntøy har jeg god erfaring med Ålesund til de større barna, kjøpt på salg. Til de minste liker jeg veldig godt stormberg sitt Vestland, både todelt og regndress. Og parkdress fra stormberg. Didrikson vinterdress (kjøpt på salg) den som kan utvides en str er jeg veldig fornøyd med. Etter to sesonger er den fortsatt like fin og går videre til nestemann. Ellers er barna fornøyd med superfit sine vintersko. Viking sine støvler er ofte på tilbud her jeg bor, så det er de vi kjøper. ColorKids har jeg helt ok erfaring med av regntøy og vinterjakke. Europris sitt utvalg har jeg kun dårlig erfaring med, støvler lakk bl.a. Coop friends regntøy(ikke til fossefall regnbruk) og park/vinterdress er greie. Både friends og colorkids kjøper jeg i Danmark, mye tilbud der. Anonymkode: e7718...42c
Gjest GulSol Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av regntøy har jeg god erfaring med Ålesund til de større barna, kjøpt på salg. Til de minste liker jeg veldig godt stormberg sitt Vestland, både todelt og regndress. Og parkdress fra stormberg. Didrikson vinterdress (kjøpt på salg) den som kan utvides en str er jeg veldig fornøyd med. Etter to sesonger er den fortsatt like fin og går videre til nestemann. Ellers er barna fornøyd med superfit sine vintersko. Viking sine støvler er ofte på tilbud her jeg bor, så det er de vi kjøper. ColorKids har jeg helt ok erfaring med av regntøy og vinterjakke. Europris sitt utvalg har jeg kun dårlig erfaring med, støvler lakk bl.a. Coop friends regntøy(ikke til fossefall regnbruk) og park/vinterdress er greie. Både friends og colorkids kjøper jeg i Danmark, mye tilbud der. Anonymkode: e7718...42c Ålesund? Jeg bor her, hva slags regnklær snakker du om? Har bare hørt om Ålesund oljeklede...
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 Har sikkert prøvd 30 merker. Aldri vært misfornøyd med noe som helst. Eneste jeg vet jeg holder meg borte fra er Tretorn støvler. Alt for tunge. HM overtrekksklær Kaxs kappahl Basecamp Europris Navigere Bergans Didriksons Helly Hansen Vossatasser (det minst slitesterke regntøyet som vi har hatt i hus) Lego Wear Reima Troll Me too Småfolk Wheat Mini A Ture Minymo Stormberg Molo Nova Star Raccon Katvig Leketøy fra OBS Kuling? Ellos Memini Lindex Reflex LMNTS Colorkids Tenson Name It Mango Ticket to heaven POP Skogstad North peak Pompdeluxe Er i hvertfall noe av det vi har hatt i hus. Anonymkode: d6591...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå