Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har alltid lurt på hvem av børstene i mascaraer som gjør hva... Hva gjør den tykke og firkantet lignende børsten? (volume?) Hva gjør den med bøy? (bøyer vippene?) Hva gjør den som blir tynnere mot tuppen? (?) Og hva gjør den som er tykkere i midten? (lengde?). Noen her som har peiling på sånt? Også sett børster blandt annet av HR, der har de den spidereye-mascaraen. Er det vanlig at børster skal ha så stort mellomrom mellom hvert "strå" hvis man skal få en slik effekt på vippene?
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 jeg har bestemt meg for å gå etter forholdsvis runde og store børster med masse tette hår, for de med tette hår, skiller vippene bedre... tenk på en øyevippe kam, hvis det hadde vært få tagger der, hadde ikke vippene skilt seg mye..... og runde børster gjør slik at det skapes volum i vippene, ved at de minste vippehårene ligger i mellom eller bak de store vippehårene, og da ser vippene tykkere ut... dette er noe jeg har tenkt meg til........ de tynne mascarabørstene skaper ikke volum i vippene har jeg sett på meg selv!
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3 Skrevet 12. januar 2005 den børsten som er tynnere på slutten, gjør slik at de korteste vippen innerst blir lengre, du får børstet mascara hele veien ut .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå