AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #21 Del Skrevet 9. august 2017 Det finnes en del interessante innlegg på facebooksiden deres, det virker ikke som det er en bra organisasjon å jobbe for/være medlem av heller. Anonymkode: f5ec1...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #22 Del Skrevet 9. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes en del interessante innlegg på facebooksiden deres, det virker ikke som det er en bra organisasjon å jobbe for/være medlem av heller. Anonymkode: f5ec1...9c0 Anmeldelser mente jeg, ikke innlegg. Anonymkode: f5ec1...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #23 Del Skrevet 9. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes en del interessante innlegg på facebooksiden deres, det virker ikke som det er en bra organisasjon å jobbe for/være medlem av heller. Anonymkode: f5ec1...9c0 Jeg finner den ikke? Anonymkode: 8e210...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #24 Del Skrevet 9. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner den ikke? Anonymkode: 8e210...8ca Mental Helse sin facebookside, klikk deg inn på "anmeldelser" i menyen til venstre. Anonymkode: f5ec1...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #25 Del Skrevet 9. august 2017 Sitat Hvor blir det av likeverd og alt det andre? All konstruktiv negativ kritikk blir generelt slettet Dette skriver en person under "anmeldelser", så når andre beskriver intern mobbing og ryggdolking der er det nok bare toppen av isfjellet. Anonymkode: f5ec1...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #26 Del Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitat Hvor blir det av likeverd og alt det andre? All konstruktiv negativ kritikk blir generelt slettet Dette skriver en person under "anmeldelser", så når andre beskriver intern mobbing og ryggdolking der er det nok bare toppen av isfjellet. Anonymkode: f5ec1...9c0 Foregår dette i flere av lokallagene? Anonymkode: 164a0...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #27 Del Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Foregår dette i flere av lokallagene? Anonymkode: 164a0...330 Jeg vet ikke, jeg er ikke medlem. Min eneste erfaring med Mental Helse er å ringe Hjelpetelefonen noen ganger, og det har som jeg skrev tidligere ikke vært stort til hjelp. Men etter å ha gjort meg egne erfaringer, samt lest om andres erfaringer i denne tråden, begynte jeg å grave litt. Det er trist at en organisasjon folk har tillit til, viser seg å være sånn, men jeg er samtidig glad for at jeg ikke er alene om å ha dårlig erfaring med dem. Anonymkode: f5ec1...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 9. august 2017 #28 Del Skrevet 9. august 2017 Har brukt de en del og har blandet erfaring. Noen der er bare helt fantastiske, mens noen andre burde vært byttet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #29 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg sendte de en e-post om denne tråden. Legger svaret jeg fikk her jeg, så dere andre ser det også:"Hei.Jeg har fått underliggende mail videresendt fra organisasjonens hovedkontor inne i Oslo. Jeg vil takke deg for at du gjør oss oppmerksom på meningsutvekslingen rundt Hjelpetelefonen inne på Kvinneguiden sitt forumet. Samtidig vil jeg benytte anledningen til å beklage til alle som har følt seg dårlig møtt eller lite ivaretatt i møte med våre tjenester. Hjelpetelefonen har som mål å møte alle som tar kontakt på en imøtekommende og ivaretakende måte og å gi alle våre innringere/skrivere en så god opplevelse som mulig! Samtidig som det er tilbakemeldinger som dette som gir oss muligheter til å bli enda bedre i vårt møte med brukerne av tjenestene våre, er det beklagelig at noe skal ha en slik opplevelse som vi her kan lese om. Jeg kan love deg at jeg som daglig leder vil følge opp dette. Med ønske om en fortsatt fin dag." Anonymkode: a7713...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #30 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg har også ringt hjelpetelefonen et par ganger, og kan ikke si det gav meg noe positivt. De svarte kun med enstavelsesord, og virket lite engasjerte. Det er jo ikke akkurat det man trenger når man er langt nede.Jeg merket også en antydning til latterliggjøring ved en anledning, da jeg betrodde vedkommende i tlf at jeg var redd for å dø pga angst. "He he, jeg har aldri hørt om noen som har dødd av angst" var svaret. Sant nok at man ikke dør av angst, men det går jo an å svare på en mer empatisk måte, synes jeg. Mental Helse liker å skryte av at hjelpetelefonen redder mange liv hvert år. For å si det sånn, så tror jeg ikke noe på det.... Anonymkode: 60079...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #31 Del Skrevet 21. august 2017 På 9.8.2017 den 13.35, AnonymBruker skrev: Dette skriver en person under "anmeldelser", så når andre beskriver intern mobbing og ryggdolking der er det nok bare toppen av isfjellet. Anonymkode: f5ec1...9c0 Jeg er medlem i Mental Helse, og kan bekrefte at det har vært en del interne problemer og mobbing, først og fremst i fylkeslagene og på sentralt nivå. Jeg holder meg unna begge deler, og bruker heller tid på lokallaget. Der er det bare hyggelig å være med, så lenge jeg slipper å engasjere meg mer enn nødvendig. Mental Helse har dessverre en tendens til å tiltrekke seg en del ustabile og spesielle mennesker med mer eller mindre tunge diagnoser. Når så noen av disse miserable folkene går rundt og innbiller seg at de toppsjefer i et stort og viktig konsern, så må det jo gå galt. Anonymkode: 60079...3cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå