Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vrææææl, kjæresten har smitta meg med herpes, fysj og æsj :evil:

Han sier han ikke trodde det var smittsomt lenger, og derfor ikke fortalte meg om det, yeah right :-x

Jeg har derfor tenkt til å dumpe ham, såklart, en sånn dumming kan man ikke stole på i framtiden. Han sier jo at han er lei seg for at jeg er blitt smitta, men at det er sånt som skjer, ikke noe å ta på vei for :o

Hva ville dere ha gjort da, jeg har mest lyst til å kastrere hele fyren :evil: ......

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Tror ikke jeg hadde dumpa han nei.. Ikke om det var herpes, for det er jo noe han sikkert har hatt lenge.Vært værre om han hadde smitta meg med noe som tyda på at han hadde vært utro.

Selvfølgelig er det kjipt å få herpes, men etter hva jeg har forstått og lest så er det utrolig mange som har herpes i kroppen uten at de har hatt noe utbrudd, så det er vist ganske vanlig.. Ikke det at det gjør det greit meg sykdommen, men jeg tror nok ikke jeg hadde droppa han¨,men sint hadde jeg nok blitt..

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg hadde ikke dumpa han pga dette.

Men jeg får en anelse her om at dette er et tulleinnlegg, IGJEN! Har jeg rett? :sjarmor:

Tror det var ordet "dumming" som fikk meg til å lure...

Skrevet

Han sier han ikke trodde det var smittsomt lenger, og derfor ikke fortalte meg om det, yeah right :-x

:o

Jeg vet at jeg hadde vurdert dumping, dersom min sambo hadde unnlatt å fortelle meg at han hadde herpes...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det er desverre ikke et tulleinnlegg, hadde det enda vært så vel. :cry:

Akkurat nå føles det helt jævlig å vite at jeg er bepesta med dette svineriet for resten av livet. Bare hater han for det han har gjort, eller rettere sagt ikke har gjort :evil: .....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg klarer bare ikke å forstå at noen her ikke ville ha dumpa en kjæreste som har smitta en med en livsvarig sykdom. Han har faktisk utsatt meg for et evigvarende traume i forhold til å skulle inngå et nytt forhold med en annen mann. :-(

Jeg klarer bare ikke tanken på å skulle måtte forklare en mann jeg er forelska i om at jeg bærer på en smittsom sårsykdom. Og enda verre er noe som han også kommer til å få om han involverer seg med meg. :-( Hvem ønsker da i all verden å involvere seg i noe slikt???

Hva skal jeg gjøre? Det er jo ingenting jeg kan gjøre :-(

Hvordan takler jeg dette???

Aldri mere forhold? Aldri mere kjæreste? Isj!

Til opplysning har jeg nå dumpa smittedusten, blir jo ikke friskere av det, men klarer bare ikke å stole på han igjen!

Gjest Daniella_
Skrevet

Skjønner godt at du har det kjipt når du er smitta av en sykdom som aldri forsvinner.

Men den er der i hvertfall ikke hele tiden.

Og min venninne har herpes, og hun har bare hatt ett utbrudd på 3 år!

Det er faktisk ikke vanlig å gjøre som eksen din gjorde, så ikke tro at dette er noe som vil skje igjen.

Selvfølgelig er det mange som vil gå inn i et forhold med deg. Dessuten behøver ikke dette være det første du forteller en evt. ny kjæreste-kandidat heller... :)

Skrevet

jeg vet ikk ehva jeg hadde gjort.. Men det han har gjort er faktisk straffbart...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har man ikke plikt til å si i fra om slikt? Greit nok at det er et virus alle har i kroppen, men ikke alle får utbrudd. MEN om man har utbrudd smitter det. Og man merker når det er et utbrudd på vei.

Jeg ville blitt drit forbanna om typen min ikke hadde sagt i fra om det og jeg hadde blitt smittet, det er noe man aldri blir kvitt. Skilsmissegrunn!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner godt hvordan du reagerer. Jeg ble også smittet en gang med dette, og jeg ble først forbanna, så redd og lei meg. Trodde at ingen ville ha meg etter dette.

Og det er smertefullt i tillegg, og ubehagelig. Jeg håper virkelig at du er en av de som ikke får utbrudd så ofte, og at de kanskje forsvinner etter hvert. (utbruddene kan slutte helt å komme, men man har så klart viruset i kroppen og sykdommen i seg for det, og man må fortelle det til sin kjære, selv om man ikke gjør det med en gang selvfølgelig)

Nei, du skal ikke være redd for alle menner etter dette. Det er ikke sånn at alle bryr seg om det. 90% av norges befolkning har faktisk herpesviruset i kroppen. Jeg trodde heller ikke at jeg skulle komme over det, eller at noen andre ville ha meg etterpå.

Du gjorde helt rett i å dumpe han. Så lenge han visste om at han hadde det, skulle han sagt i fra til deg. Vær klar over at det ofte ikke merkes på mannen at han har et utbrudd. De har ofte ingen smerter og nesten ikke synlige sår. Det kan se ut som et par kviser på penis bare, og det er det.

Opp med humøret, det er ikke så ille som du tror akkurat nå! :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...