AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #21 Skrevet 9. august 2017 Pleier som regel å lage tapas og sangria Anonymkode: 76dc6...6fc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #23 Skrevet 9. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier som regel å lage tapas og sangria Anonymkode: 76dc6...6fc Det hørtes og godt ut. Sushi og synes jeg er godt på vors men det er jo litt styrete å lage da. Men det er veldig godt dagen derpå og så kanskje verdt det Anonymkode: 1f58b...a6a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #24 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hørtes og godt ut. Sushi og synes jeg er godt på vors men det er jo litt styrete å lage da. Men det er veldig godt dagen derpå og så kanskje verdt det Anonymkode: 1f58b...a6a Altså ikke at du snakket om sushi. Men tapas hørtes godt ut! Og sushi var en annen ting jeg kom på. Hehe. Anonymkode: 1f58b...a6a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #25 Skrevet 10. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: God italiensk pizza, prosecco til, og en god dessert, panna cotta eller noe? Elsker pizzavors, det er perfekt før byn hvis du vil lage en god drink kan dere jo ha den som aperitif før maten Eller hvis du har bestemt deg for nachos kan du jo lage margaritas til. Anonymkode: 1f58b...a6a Elsker italiensk pizza! Og å sykt digg å komme hjem til rester etter byen. Ouh! Margaritas er jo skikkelig godt. Takk for tips! Anonymkode: 08fd0...2ab
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #26 Skrevet 10. august 2017 Noe lettspydd :D Anonymkode: ae0f6...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå