AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Kort fortalt; møtt ei dame. Selv er jeg utdannet innen realfag og jobber i konsulentbransjen. Vi snakket om jobb hvor jeg fikk inntrykk av at hun elsker jobben og da fikk jeg kjennskap til at hun arbeider i nav. Vurderer å fade henne ut.. hun virker ikke lenger ambisiøs, kultivert og belest nok.ingen slik person vokser og går inn i et så ; stygt men sant- simpelt lavstatusyrke. Jeg lager ikke denne tråden for å provosere; langt ifra, jeg ønsker å vite deres erfaring med veiledere i nav, som personer. Anonymkode: a183b...ba5 2
Gjest marie_82 Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Ja, hvorfor ikke bare gjøre henne den tjenesten..
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt; møtt ei dame. Selv er jeg utdannet innen realfag og jobber i konsulentbransjen. Vi snakket om jobb hvor jeg fikk inntrykk av at hun elsker jobben og da fikk jeg kjennskap til at hun arbeider i nav. Vurderer å fade henne ut.. hun virker ikke lenger ambisiøs, kultivert og belest nok.ingen slik person vokser og går inn i et så ; stygt men sant- simpelt lavstatusyrke. Jeg lager ikke denne tråden for å provosere; langt ifra, jeg ønsker å vite deres erfaring med veiledere i nav, som personer. Anonymkode: a183b...ba5 Hva gjør hun på nav? Nav er så mangt. Er hun ansatt i stat eller kommune? Anonymkode: 4a98f...2e1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, BethD skrev: Seriøst? 1 minutt siden, 92Caroline skrev: 1 minutt siden, marie_82 skrev: Ja, hvorfor ikke bare gjøre henne den tjenesten.. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: acadd...f07 Hilsen fire navkuratorer? I mitt miljø er karriere og kontinuerlig utvikling og oppdatering på kunnskap viktig. Alle jeg kjenner er det man kan si er intelkektuelle. Jeg er redd hun ikke vil passe inn. Anonymkode: a183b...ba5 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 For hennes del syns jeg du skal gjøre det slutt. Anonymkode: b200a...094 28
Gjest BethD Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hilsen fire navkuratorer? I mitt miljø er karriere og kontinuerlig utvikling og oppdatering på kunnskap viktig. Alle jeg kjenner er det man kan si er intelkektuelle. Jeg er redd hun ikke vil passe inn. Anonymkode: a183b...ba5 Jobber ikke i NAV nei.. må man det for å være uenig i det du sier ? Gjør henne en tjeneste og finn noen andre,så hun slipper deg
Svigermor Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Hun vil nok ikke passe inn, så bare dropp henne.
delias Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 Jeg er enig i de over som sier at du burde gjøre det slutt for hennes skyld. Hun fortjener nok bedre enn noen med mentaliteten til en 16-åring. 22
I Grosny Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt; møtt ei dame. Selv er jeg utdannet innen realfag og jobber i konsulentbransjen. Vi snakket om jobb hvor jeg fikk inntrykk av at hun elsker jobben og da fikk jeg kjennskap til at hun arbeider i nav. Vurderer å fade henne ut.. hun virker ikke lenger ambisiøs, kultivert og belest nok.ingen slik person vokser og går inn i et så ; stygt men sant- simpelt lavstatusyrke. Jeg lager ikke denne tråden for å provosere; langt ifra, jeg ønsker å vite deres erfaring med veiledere i nav, som personer. Anonymkode: a183b...ba5 Jeg antar at du er vakker , har flott kropp og kan gjøre det bedre. Det finnes kvinner som har mye mer penger enn navdamene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 Jeg jobber i nav. Har 2 mastergrader.. Du virker som en tufs dump dama så kan hun finne seg noe bedre Anonymkode: 52f22...bc8 43
Svigermor Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 Hvorfor er det så ille at han vil ha en dame som er mer ambisiøs enn en som er veileder på NAV? Det er da opp til hver enkel hvem man vil dele livet med?
Sheherasade Skrevet 8. august 2017 #15 Skrevet 8. august 2017 (endret) WOOOW, for en ekkel person du er, TS. Kanskje hun genuint ønsker å gjøre noe bra for sine medmennesker og gjøre en forskjell da, i forhold til intellektuelle tørrpinner som sitter og synser i sitt elfenbenstårn. Nei, slå opp, så får hun det nok bedre med noen som faktisk har litt varme i hjertet og ikke bare bryr seg om overfladisk status. Endret 8. august 2017 av Sheherasade 14
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hilsen fire navkuratorer? I mitt miljø er karriere og kontinuerlig utvikling og oppdatering på kunnskap viktig. Alle jeg kjenner er det man kan si er intelkektuelle. Jeg er redd hun ikke vil passe inn. Anonymkode: a183b...ba5 Hva er utdannelsen/yrket ditt? Konsulent kan være så mye rart. Anonymkode: acadd...f07 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt; møtt ei dame. Selv er jeg utdannet innen realfag og jobber i konsulentbransjen. Vi snakket om jobb hvor jeg fikk inntrykk av at hun elsker jobben og da fikk jeg kjennskap til at hun arbeider i nav. Vurderer å fade henne ut.. hun virker ikke lenger ambisiøs, kultivert og belest nok.ingen slik person vokser og går inn i et så ; stygt men sant- simpelt lavstatusyrke. Jeg lager ikke denne tråden for å provosere; langt ifra, jeg ønsker å vite deres erfaring med veiledere i nav, som personer. Anonymkode: a183b...ba5 Haha :D Jeg jobber i forlagsbransjen. De samme fordommene du har om Nav-ansatte (ikke beleste, ikke kultiverte), har jeg om folk med realfagsbakgrunn. Nav er da forresten så mangt. Du kan både sitte i skranken i gokk og være seniorrådgiver i Arbeids-og velferdsdepartementet i Oslo, for å nevne noe. Så her blir det rart å sette alle ansatte på alle nivåer i samme bås. Anonymkode: 983ef...79f 16
92Caroline Skrevet 8. august 2017 #18 Skrevet 8. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hilsen fire navkuratorer? I mitt miljø er karriere og kontinuerlig utvikling og oppdatering på kunnskap viktig. Alle jeg kjenner er det man kan si er intelkektuelle. Jeg er redd hun ikke vil passe inn. Anonymkode: a183b...ba5 Jobber ikke i nav, nei:)
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #19 Skrevet 8. august 2017 Jeg er veileder i NAV, og jeg har til dags dato klart meg uten å være intelkektuell. Beklager, jeg bare måtte. I NAV finner du alle typer folk, med ulik utdannelse og yrkeskompetanse. Både etter hvor de jobber i organisasjonen, og etter arbeidsområde innad i avdeling. Men jeg ønsker ikke å snakke om oss. Jeg ønsker å snakke om deg. Du sier du er belest, kultivert og intellektuell, og at dette kjennetegner ditt miljø. Jeg tviler så sterkt på at dette er tilfelle. Hadde du vært det du sier du er, så hadde du visst at det jobber mange beleste og engasjerte folk i NAV. Folk som er interesserte i samfunn, pedagogikk, helse, politikk og en rekke andre temaer. Kontinuerlig utvikling, hva faen, er du en jobbannonse? Har du kjennskap til NAV? Som en organisasjon som følger samfunnsutviklingen tett, er NAV i kontinuerlig utvikling som du sier, og det setter krav til at ansatte også er det. Å tilegne seg kunnskap, hele tiden, er en viktig del av jobben. Du virker kvasiintellektuell. Anonymkode: d4920...2c4 29
Gjest Coolaid Skrevet 8. august 2017 #20 Skrevet 8. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt; møtt ei dame. Selv er jeg utdannet innen realfag og jobber i konsulentbransjen. Vi snakket om jobb hvor jeg fikk inntrykk av at hun elsker jobben og da fikk jeg kjennskap til at hun arbeider i nav. Vurderer å fade henne ut.. hun virker ikke lenger ambisiøs, kultivert og belest nok.ingen slik person vokser og går inn i et så ; stygt men sant- simpelt lavstatusyrke. Jeg lager ikke denne tråden for å provosere; langt ifra, jeg ønsker å vite deres erfaring med veiledere i nav, som personer. Anonymkode: a183b...ba5 Tror ikke det er dama som er problemet for å si det sånn..... Gjør henne en tjeneste og dropp henne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå