AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Vet noen om klinikker som reduserer areola i Oslo (eller Stavanger)? Eventuelle andre? Finner bare i Arendal på Google... Anonymkode: 12ee6...cee
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 De fleste gjør nok det Anonymkode: de840...207
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Har du en brystreduksjon eller brystløft, så forminskes jo ofte det området også. Anonymkode: de840...207
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Anbefales ikke. Areola varierer like mye i størrelse som folks ansikter omtrent. Vil du heller ha arr rundt puppen og mindre følsomhet på brystene og brystvorten? Anonymkode: 162c8...b83
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 J 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefales ikke. Areola varierer like mye i størrelse som folks ansikter omtrent. Vil du heller ha arr rundt puppen og mindre følsomhet på brystene og brystvorten? Anonymkode: 162c8...b83 Jeg har "puffy" brystvorter som er veldig stygt, så det hadde blitt bedre om de ble noe mindre😕 Anonymkode: 12ee6...cee
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: J Jeg har "puffy" brystvorter som er veldig stygt, så det hadde blitt bedre om de ble noe mindre😕 Anonymkode: 12ee6...cee Aldri hørt det begrepet før. Du får vurdere hva som er viktigst, hvordan det ser ut eller hvordan det føles? Jeg ville hvertfall fått et ødelagt sexliv om følsomheten i mine brystvorter og areola ble redusert! Og man vil jo alltid kjenne arret som en ring i kanten, er det bedre enn at de ser "puffy" ut? Anonymkode: 162c8...b83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå