Gå til innhold

Areola reduksjon i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen om klinikker som reduserer areola i Oslo (eller Stavanger)? Eventuelle andre? Finner bare i Arendal på Google...

Anonymkode: 12ee6...cee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste gjør nok det :) 

Anonymkode: de840...207

AnonymBruker
Skrevet

Har du en brystreduksjon eller brystløft, så forminskes jo ofte det området også. 

Anonymkode: de840...207

AnonymBruker
Skrevet

Anbefales ikke. Areola varierer like mye i størrelse som folks ansikter omtrent. Vil du heller ha arr rundt puppen og mindre følsomhet på brystene og brystvorten?

Anonymkode: 162c8...b83

AnonymBruker
Skrevet

J

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefales ikke. Areola varierer like mye i størrelse som folks ansikter omtrent. Vil du heller ha arr rundt puppen og mindre følsomhet på brystene og brystvorten?

Jeg har "puffy" brystvorter som er veldig stygt, så det hadde blitt bedre om de ble noe mindre😕

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

J

Jeg har "puffy" brystvorter som er veldig stygt, så det hadde blitt bedre om de ble noe mindre😕

Aldri hørt det begrepet før. Du får vurdere hva som er viktigst, hvordan det ser ut eller hvordan det føles?
Jeg ville hvertfall fått et ødelagt sexliv om følsomheten i mine brystvorter og areola ble redusert! Og man vil jo alltid kjenne arret som en ring i kanten, er det bedre enn at de ser "puffy" ut?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...