Gå til innhold

Hvor stor er du rundt midjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg målte meg akkurat rundt midjen.

Jeg trodde jeg var relativt slank, jeg bruker str 36, og har bmi på 20.76. Har planer om å gå ned 4-5 kg til.

Rundt midjen er jeg 68 cm. Rundt hoftene er jeg 80 cm. 57!!! cm på lårene helt øverst altså på det tjukkeste. Jeg synes dette var veldig mye, og følte meg egentlig litt ekkel nå.

Hvor store er dere rundt midjen etc?? Det er litt fint å ha noe å gå etter når jeg skal fortsette å måle og hva som er realistisk mål

Anonymkode: a53e7...617

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Størrelse 34-36, 68 cm midje, BMI rett under 20, rundt 90 rundt hoftene. Ser ikke at dette er så mye, egentlig.

Anonymkode: bca86...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Hæ, det er jo helt normalt. Jeg er strl 34 (36 i bukser) og er 66 cm rundt midjen og 95 cm rundt hoftene. 

Anonymkode: 20451...205

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Størrelse 34-36, 68 cm midje, BMI rett under 20, rundt 90 rundt hoftene. Ser ikke at dette er så mye, egentlig.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, det er jo helt normalt. Jeg er strl 34 (36 i bukser) og er 66 cm rundt midjen og 95 cm rundt hoftene. 

Hvor rundt midjen måler dere? Øverst er jeg 82 cm og nederst 91, men jeg vet ikke akkurat hvor på hoftene man skal måle. Rundt midjen er det jo greit, for da er det jo der det svinger inn. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker også 34 i de fleste gensere og overdeler, men 36 i kjoler/bukser etc

AnonymBruker
Skrevet

Haha wow skal si du var stor! :fnise: Jeg bruker S-M, 24.9 i bmi, 74 cm rundt midjen, 100 cm rundt hoften og 57 der hvor låret er størst.

Anonymkode: 58fd4...e1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar forresten... Jeg så for meg sånn 60 cm så jeg ble litt sjokkert..

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha wow skal si du var stor! :fnise: Jeg bruker S-M, 24.9 i bmi, 74 cm rundt midjen, 100 cm rundt hoften og 57 der hvor låret er størst.

Da har jeg skikkelig store lår da.. Siden du har like store lår som meg men større hofter og sånn... Må nok stramme opp og trene litt mer fremvoer ja, har bare fokusert utelukkende på kostholdet:( 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar forresten... Jeg så for meg sånn 60 cm så jeg ble litt sjokkert..

Da har jeg skikkelig store lår da.. Siden du har like store lår som meg men større hofter og sånn... Må nok stramme opp og trene litt mer fremvoer ja, har bare fokusert utelukkende på kostholdet:( 

Du har helt sikkert kjempe sexy lår, for det er mine! ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har helt sikkert kjempe sexy lår, for det er mine! ;)

Haha, jeg har alltid vært fornøyd med beina mine før jeg målte lårene nå:P Synes jeg har ganske smale legger og sånn så hadde ikke forventet det

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor rundt midjen måler dere? Øverst er jeg 82 cm og nederst 91, men jeg vet ikke akkurat hvor på hoftene man skal måle. Rundt midjen er det jo greit, for da er det jo der det svinger inn. 

Mener du hoftene? Hoftene måler du der du er bredest, typisk rundt rumpa et sted.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Sunn tråd. Akkurat det kg trenger. Bort med bmi-prat og inn med prat om cm.... :dry:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Veier 54kg. BMI 19.1. Livvidde 70cm. Hoftevidden 87cm. Lårvidde helt øverst 50cm, lårvidde midt på låret 45cm. 

Jeg har høye hofter og er kort i livet så kan ikke gå ned mer for da vil ribbeina stikke ut for mye. 

Anonymkode: bc8b4...c80

Jeg har endret innlegget i henhold til reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.

sofie777, mod

Endret av sofie777
Skrevet

68 cm er jo normalt og kalles da en slank midje.. synes ikke du burde gå med mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal og sies at jeg ikke er pro-ana, jeg spiser det jeg vil hver dag og teller ikke kalorier. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg har alltid vært fornøyd med beina mine før jeg målte lårene nå:P Synes jeg har ganske smale legger og sånn så hadde ikke forventet det

Glem tallet og fortsett å være fornøyd :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 68 cm og karakteriserer meg som smal. 

Anonymkode: 57a4b...41d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du hoftene? Hoftene måler du der du er bredest, typisk rundt rumpa et sted.

Mente hoftene ja. Da målte jeg feil sted. Da er jeg rundt 90 jeg også.... 

AnonymBruker
Skrevet

Midje 63

Hofte 88

Lår 53

Vet ikke hva jeg veier, tok frem målebånd nå. Bruker s eller xs

Anonymkode: 7bb0d...aa2

AnonymBruker
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veier 54kg. BMI 19.1. Livvidde 70cm. Hoftevidden 87cm. Lårvidde helt øverst 50cm, lårvidde midt på låret 45cm. 

Jeg har høye hofter og er kort i livet så kan ikke gå ned mer for da vil ribbeina stikke ut for mye. 

Jeg måtte måle lårene på nytt nå, hadde visst vært klønete ja. Gjorde det i farta i stad. Nå kom jeg frem til 54 i stedet for 57. Jeg har også høye hofter, og relativt stor rumpe, men for min del har alltid overkroppen vært viktigst å ha slank, har liksom ikke tenkt at det gjør noe med litt lår og rumpe, men nå føler jeg bare at det får meg til å se så mye tjukkere ut

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

Har nå målt det tykkest punktet på hvert sted, og da ser det slik ut;

Lår: 54 cm

Hofter: 95 cm

Midje: 94 cm

Ved navlen: 103 cm

Anonymkode: 26cef...247

• Liker 3
Gjest